wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok

Szczęśliwego Nowego Roku!




Wczoraj postanowiłam trochę pobawić się w kuchni i upiekłam ciasteczka owsiane. 
Są bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu, a przede wszystkim świetnie smakują. 
Foto-przepis zamieszczam poniżej:

Składniki:
125g mąki owsianej (ja zastępuję ją płatkami owsianymi)
75g mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
120g margaryny lub miękkiego masła
80g cukru
1 jajko (ubite)


Zaczynamy od ubicia margaryny na puszystą masę


Następnie dodajemy suche składniki i jajko i wszystko razem mieszamy


Wykładamy małe porcje masy na blachę, lekko spłaszczamy je łopatką
Pieczemy w 180 st. przez 15 - 20 min.

Gotowe :) 



Pyszności...  


2 komentarze:

  1. zwane przeze mnie odchudzającymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, kto by się tym przejmował ;) Ja właśnie zajadam lody i czekoladę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...