poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czas na uśmiech

Źródło

Słońce! Nareszcie dziś się u mnie pojawiło i od razu wszystko lepiej wygląda. Nawet to, że musiałam już przed 6 rano wstać, żeby wyszykować się do pracy. 
Muszę się Wam pochwalić, że wczoraj wygrałam candy u Agi z Malinowego Nieba ! Pierwszy raz wygrałam candy :) Wprawdzie konkurencja nie była duża, no ale zawsze była . . . 


Źródło
Wiosna nadchodzi, wiele z Was zaczyna pisać już o ogrodach. Mnie też marzy się już odpoczynek w ogrodzie :)  Oczywiście zanim do odpoczynku dojdzie to trzeba będzie się narobić, żeby wszystko doprowadzić do stanu używalności po zimie. Ale to dopiero za jakiś czas. . . Pomyślę o tym jutro ;) 
A tymczasem parę ogrodowych zdjęć do podziwiania. 





Źródło



Źródło



Źródło



Źródło


Miłego tygodnia Wam życzę dziewczyny! Dzięki, że mnie odwiedzacie i komentujecie!

6 komentarzy:

  1. Fajne kolorowe inspiracje :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać kiedy wreszcie będzie można takie inspiracje zamienić na realizację :)

      Usuń
  2. Oj, żeby tak kolorowo było na dworze, to jeszcze trochę czasu upłynie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam ;) Może już niedługo. . . ;)

      Usuń
  3. Lubię zieleń, kolorowe kwiaty... czy my się w końcu ich doczekamy?
    Gratuluję wygranej!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że już niedługo! Ja też czekam z utęsknieniem na cieplejsze dni :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...