piątek, 5 kwietnia 2013

Pierwsze wyróżnienie

Dziś otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie!
Bardzo dziękuję bZuzi z  bzuziolandia.blogspot.com



 


Pytania do mnie:
1. O czym marzysz?   
2. Czego nie lubisz?
3. Co kochasz?
4. Twoje miejsce na ziemi?
5.Ulubiony cytat, złota myśl lub powiedzenie?
6.Założyłam bloga bo...?
7.Chciała bym...?
8.Latem zrobię...?
9.Nie masz czasu na...?
10.Ulubiona potrawa?
11.często rozmyślam o...?

Moje odpowiedzi:
1. o wakacjach
2. zawiści i złośliwości
3. moją rodzinę i koty
4. mój dom 
5. "Życie to coś, co się nam przydarza kiedy mamy inne plany"
6. zainspirowałam się innymi ciekawymi blogami
7. przeprowadzić się do Grecji
8. piękny kącik wypoczynkowy w moim ogrodzie
9. w sumie to mam czas, ale czasem chęci brak ;)
10. kuchnia włoska i grecka ogólnie
11. podróżach



Zgodnie z zasadami wyróżniam 11 następujących blogów:
malinoweniebo.blogspot.com
lolikram.blogspot.com
malachitt.blogspot.com
zmyslyipomysly13.blogspot.com
pracowniamagrafka.blogspot.com
szkaradziej.blogspot.com
vintagemummy.blogspot.com
neufnovembre.blogspot.com
voncologne.blogspot.com
bialydomek.blogspot.com
dompodbrzoza.blogspot.com

Gratuluję nominowanym blogom :)



A oto moje pytania:

  1.  Lubię ...
  2.  Nienawidzę ...
  3. W wolnym czasie ...
  4. Lubię czytać ...
  5. Lubię ludzi, którzy ...
  6. Marzę o ...
  7. Przyjaźń oznacza dla mnie ...
  8. Nie wychodzę z domu bez ...
  9. Moja ulubiona potrawa to ...
  10. Moja druga połowa jest ...
  11. Jestem zodiakalnym ...





Zasady:
Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.









11 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu, moja imienniczko :) Dziękuję Ci za wyróżnienie, bardzo mi miło :) Pozwól, że odpowiem u Ciebie w komentarzu, oto moje odp na Twoje pytania:

    Lubię ... małe przerwy na kawkę
    Nienawidzę ... pomidorów
    W wolnym czasie ... bloguję
    Lubię czytać ... kryminały
    Lubię ludzi, którzy ... są szczerzy
    Marzę o ... wygranej w lotto ;)
    Przyjaźń oznacza dla mnie ... szczerość, zaufanie i bezinteresowność
    Nie wychodzę z domu bez ... kluczy ;)
    Moja ulubiona potrawa to ... makaron pod każdą postacią
    Moja druga połowa jest ... najwspanialszym człowiekiem, jakiego znam
    Jestem zodiakalnym ...skorpionem

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałam zajrzeć i poczytać odpowiedzi :)))
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu gratuluję wyróżnienia, zapraszam Cię na mój blog i do grona moich obserwatorów Goisia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Już pędzę zobaczyć Twój blog!
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń
  5. Hej Kasiu!
    Gratuluję również wyróżniena! Odpowiem Ci podobnie jak neuf novembre w komentarzu, bo kochana nie jestem pewna, czy dzisiaj zdążę jakiegoś posta u siebie sklecić, bo godzina już bardzo późna. A więc co następuje:


    1.Lubię pobyć czasami sama...
    2.Nienawidzę zapisanych terminów w kalendarzu, które muszę zrealizować ...
    3.W wolnym czasie siedzę na kompie ...
    4.Lubię czytać blogi, Facebook, NK ...
    5.Lubię ludzi, którzy nie są przesadni, są dowcipni i potrafią rozmawiać...
    6.Marzę o kompletnie urządzonych już naszych czteech kątach...
    7.Przyjaźń oznacza dla mnie dzielenie się nie tylko radościami, ale i smutkami ...
    8.Nie wychodzę z domu bez kluczy i komórki...
    9.Moja ulubiona potrawa to... hehehe! chińszczyzna!
    10.Moja druga połowa jest najlepszym Facetem pod słońcem (Jemu też trafiło się jak ślepej kurze ziarno! hahaha!)
    11.Jestem zodiakalnym Wodnikiem....

    Pozdrówki! :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już późno, a ja jeszcze siedzę przy kompie! Dobrze, że jutro sobota :)
      Ja też jestem Wodnikiem :)

      Usuń
  6. Dziękuję Ci Kasiu za wyróżnienie !!!!!!!!!!!!!!!!
    Jesteś w Moim Serduszku już za to że kochasz kotki o którym tak MARZĘ
    Na pewno zajrzę cześciej - Dziękuję Ci Bardzo Pęknie za Wyróżnienie
    To prawda że dom dom bez kotka nie jest prawdziwy, nie jest domem, bo kotek wnosi poczucie przede wszystkim dla kobiety elegancji, dostojności, tajemniczości, i ciepełka - same dobre i pozytywne uczucia. Mogłabym tak dłużej wymieniać. ale ktoś pomyślałby że jestem bynajmniej niezrozumiała ... delikatnie mówiąc ...
    Pozdrawiam i Całuję Cieplutko w tą zimną wiosenną noc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też mogłabym długo o kotach mówić. . . :) Cieszę się bardzo, że mogłam Cię wyróżnić. Zaglądaj do mnie, oraz na mój drugi blog, który będzie właśnie o kotach (domowezaciszekota.blogspot.com).
      Uściski,
      Kasia

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za uznanie. Pozdrawiam wiosennie
    Katrin

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...