sobota, 6 kwietnia 2013

Wariacje na temat pewnego zdjęcia

Witam Was drogie blogerki :)
Jak mija Wam weekend? Pogoda iście kanapowa, przynajmniej u mnie.

Pobawiłam się dziś programem Picasa i stworzyłam kilka różnych wersji tego samego zdjęcia.
Poniżej zdjęcie podstawowe.





A teraz inne wersje:









Chciałam Was również zaprosić do odwiedzenia mojego drugiego bloga KLIK o kotach. Na razie jest tam tylko jeden post, ale dla mnie będzie on najważniejszy, ponieważ opowiada o mojej kotce Pumie, która kiedyś z nami mieszkała i była moim ukochanym zwierzusiem. Wkrótce będzie tam więcej wpisów o kotach, które obecnie się do nas wprowadziły i postanowiły zostać na dłużej. Bo przecież dom bez kota . . . 




Kupiłam tę tabliczkę na Jarmarku Wielkanocnym; nie mogłam się jej oprzeć :)  Wytwórcę takich cudnych rzeczy znajdziecie TU . 

Pozdrawiam Was weekendowo, miłego odpoczynku.
Kasia

15 komentarzy:

  1. Ale utalentowana jesteś, fajne to drugie zdjęcie :)) Lecę zobaczyć Twój nowy blog... pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, ale to nie takie trudne, parę kliknięć i gotowe :)

      Usuń
  2. Według mnie pierwsza wersja najfajniejsza ;)
    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Ja dzisiaj jestem do d..y! Za długo wczoraj siedziałam na kompie (a właściwie dzisiaj, bo wlazłam do wanny grubo po północy, a nawet w wannie przysnęłam! hahaha!)Za późno wstałam, potem ból głowy, który zniweczył moje Weekendowe sprzątania... Także sobota w skali od 1 do 10 jest na 3-kę............
    Używam również programu Picasa, ale wyłącznie do dodania intensywności koloru i ostrości, bo nie mam nadzwyczajnego aparatu (a szkoda!).Pierwsze zdjęcie najlepsze Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie najfajniejsze Kochane Dziewczynki, ponieważ jest oryginalne, bez żadnych przeróbek. Nie żebym się chwaliła . . . ;)
    Aniu, dodaj jakiegoś nowego posta, bo uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia - są piękne!
    Dorotko, ja też wczoraj za długo siedziałam przy kompie i dziś odbija się to podkrążonymi oczami. A sprzątanie nie zając :)
    Pozdrawiam Was serdecznie, buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weekend mija mi tak jak lubi...czyli winko i blogowanie :-)
    Drugie zdjęcie jak dla mnie najfajniejsze :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio instalując programy na nowym Białym odkryłam Photoscape:) Całkiem mi odpowiada, poza drobnymi niedogodnościami i jednym kompletnym falstartem w kwestii ustawienia światła. Generalnie na 4:) A Picassy użyłam raz tylko, jakoś nie pasujemy do siebie, hahah:) Pozdrawiam mocno i życzę cudownej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tabliczka cudna!tekst jakby prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość :) ta czekolada wywołała u mnie ślinkę ;) mam ostatnio straszną fazę na mleko i wszystko co z nim związane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się 1 i 4 wersja zdjęcia.
    A tabliczka świetna :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiolu, miło mi, że dołączyłaś do mojego bloga :)

      Usuń
  10. turkus i brąz wyszedł ślicznie

    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a to ciekawe, wydawalo mi sie ze juz cie obserwuje od dawna,a ty mi tu ze to pierwszy post:P lol
    za duzo tych blogow o kotach juz czlowiek czyta a potem mu sie miesza,nie wazne...ale ciesze sie moge poczytac i poogladac kolejny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tu gdzie kliknęłaś przed chwilą to był właśnie pierwszy post w Kocim Zaciszu :) Wtedy właśnie zaczęłam pisać i zapraszać czytelników :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...