sobota, 13 kwietnia 2013

Weekendowo

Słońce, słońce i jeszcze raz słońce! Nareszcie, tak długo wyczekiwane! To niesamowite jak te złote promyczki potrafią człowieka uszczęśliwić.

Piękna pogoda natchnęła mnie dziś do zrobienia porządków i przy okazji zrobiłam parę fotek salonu. Jakiś czas temu zmieniliśmy dosłownie wszystko w tym pokoju - kolor ścian, podłogę, meble, sprzęt, dodatki, dywan, itd. Wymyśliłam sobie ten pokój w głowie i po kolei realizowałam plan. Świetnie czujemy się w tym miejscu, jest tu wygodnie, przytulnie i domowo.





Uwielbiam ten zegar


Lampkę kupiłam z zupełnie innym abażurem, ale ponieważ był bardzo ciemny i lampka dawała mało światła, zmieniłam go na trawiasty :)


Wspomnienie cudnych wakacji na Krecie


 Tę kulę kupiłam w Pepco za bardzo śmieszne pieniądze










Miłego sobotniego wieczoru :)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie u ciebie :)
    Kolory ziemi, takie lubię :)
    Widać, nie wszystko musi byc biaęł hihi :D
    Fajne drzewko macie, mi sie marzy jakas palma albo juka hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, kolorystyka stonowana w salonie, tak lepiej się odpoczywa. Chociaż kolory też lubię, ale w umiarkowanych ilościach :)
      Drzewko to Benjamin - ostatnio skróciłam go o głowę, bo strasznie liście zrzucał; może teraz weźmie się do roboty :)

      Usuń
  2. Bardzo przytulny pokój i do tego z charakterem:-) Zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już do Ciebie zajrzałam i dołączyłam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładnie u Ciebie, a zegar cudny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zegar kiedyś przypadkowo zobaczyłam na wystawie i na drugi dzień musiałam po niego pojechać :)

      Usuń
  4. Bardzo przytulnie :)
    A słońce faktycznie możne wpędzić człowieka w euforyczny szał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój aż pachnie świeżością,uwielbiam taki zapach.Jest ślicznie i przytulnie,absolutny relax!Gratuluję!pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, najpierw trzeba się zmachać, żeby potem móc się relaksować :)
      Miłej niedzieli,
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo schludnie i ładnie... I ta przestrzeń!!! O tym akurat mogę tylko pomarzyć, bo moje mieszkanie jest małe i ciasne...
    Podziwiam Twoją aranżację poddasza... Nasze pierwsze mieszkanie było również na poddaszu. Był to co prawda tylko jeden pokuj, ale za to baaaaardzo obszerny...
    Podoba mi się u Ciebie podłoga. Swietnie dopasowana z całą resztą... W skali od 1 do 10 daję Ci 10-tkę!!! ;) Bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pochwały dostałam, dziękuję bardzo :) Ten pokój zmienił się najbardziej w całym domu; przedtem już parę razy przechodził metamorfozy, ale jakoś nic nie satysfakcjonowało mnie do końca. A teraz jestem wreszcie zadowolona.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. masz przepiękny salon, zachwyca! bardzo mi sie tu podoba i zostanę na dłużej obserwując! :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oczywiście zapraszam!

      Usuń
  8. bardzo mi się podoba, a ten zielony dywan pod szklanym blatem, wygląda jak trawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nie mogłam przejść obojętnie obok tego dywanu w sklepie :)

      Usuń
  9. po pierwsze, nie wiem czemu wczesniej nie wiedzialam o tym blogu...:)
    po drugie, salon bardzo w moim stylu i kolorystyce, wiem juz od kogo zgapie urzadzenie swojego,tylko jedno co mi sie nie podoba to ta falbanka nad oknem:P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w blogowym świecie w sumie od niedawna, więc pewnie dlatego ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ano faktycznie, dopiero pozniej doczytalam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Zegar jest świetny.
    Bardzo podoba mi się okno to ze skosem i firaneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie mieszkasz na poddaszu Kasiu:)) caluski:* gorace Pozdrawienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...