poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zielono zielono

Uwielbiam patrzeć jak wszystko w ogrodzie ożywa i zazielenia się. 
Pojawiają się pączki i młodziutkie zielone listeczki. 
Cudny widok!



Przez ten długi weekend muszę popracować nad trawnikiem, bo strasznie jest zmęczony po zimie.

Kalina zaczyna już kwitnąć.



I na migdałku też pojawiło się mnóstwo różowych kwiatuszków.


Dziękuję Wam moje drogie czytelniczki za życzenia zdrowia! 
Już się trochę odkułam po chorobie i jest lepiej :)
Cieszę się bardzo, że do mnie zaglądacie i komentujecie.
Ściskam Was mocno!
Miłego tygodnia :)
Buziaczki
Kasia

12 komentarzy:

  1. Bardzo cieszy oko ta zieleń, szczególnie, że taka wyczekana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz jest najpiękniejsza, taka soczysta :)

      Usuń
  2. Wszystko budzi się do życia !
    W końcu nadeszła, wyyczekiwana wiosna :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkwit na całego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pomalutku, ale już maszyna ruszyła :) I tylko patrzeć jak z dnia na dzień będzie piękniej :)

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam ten czas, kiedy wszystko wybucha zielenią i kwitnie :) Póki co w moim ogrodzie faworytem jest magnolia... nie mogę sie napatrzeć :) Pozdrawiam wiosennie i życzę owocnej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam magnolię bardzo malutką i młodziutką, więc dopiero pokazało się parę listeczków. Jeszcze muszę poczekać zanim będzie piękna i kwitnąca :)

      Usuń
  5. ja również uwielbiam ten okres :) z każdym dniem bardziej zielono i piekniej. Już nie moge się doczekać kwitnącego bzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Na razie pokazały się pączki :)

      Usuń
  6. Umnie migdałki jeszcze nie kwitną,ale już,już się szykują,ciekawa jestem ogrodu w pełnym rozkwicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest obsypany kwiatuszeczkami, na razie takimi maleńkimi, ale z już jest na dobrej drodze :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...