niedziela, 12 maja 2013

Czy serce można kupić?

Niedziela
Punkt pierwszy: poranna kawa


Punkt drugi: pedicure


Nie mam jeszcze nic w miętowym kolorze do domu, więc zaczynam od paznokci :)


Punkt trzeci: zakupy

Patrzcie dziewczyny co dziś upolowałam!






To cudne serducho kupiłam w Jysk

Wszystkie punkty zrealizowane. 
Teraz czas wziąć się za obiad i przygotować się na jutro do pracy. 
Ze spaceru dziś raczej nici, bo zimno i pochmurno się zrobiło.
 Można trochę poleniuchować :)
A Wam jak mija niedziela?

13 komentarzy:

  1. serducho piekne i widze ze myslisz dokladnie jak ja,nie mam nic mietowego nawet z ciuchow wiec postawie na mietowy lakier:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój pomysł na coś się przydał :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. U nas też dzisiaj paskudnie!
    A serduszko śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za okno lepiej nie patrzeć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Też mam dzisiaj turkusowe paznokcie, namówiłam mamę na nowy lakier i już go pożyczyłam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, a ja muszę namawiać mamę żeby mi pozwoliła pomalować sobie paznokcie! ;)))

      Usuń
  4. U mnie bez deszczu, więc był spacer po lesie i nad morze :) potem lody i kawka :)
    Serducho przepiekne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak fajnie :) Super niedziela!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Tak powinna wyglądać niedziela- luz i spokój, czas dla siebie :). Serduch piekne, paznokcie extra, zakupy zrobione, obiadek pewno się udał. Życzę Ci Kasia takiego całego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ja Tobie również życzę wspaniałego tygodnia :)

      Usuń
  6. ze wszystkich Twoich punktów dnia w niedziele zrealizowałam jeno obiad.Ale za to z upodobaniem pobrodziłam w błocie i mokrej trawie na własnej działce-było miło.udanego tygodnia.iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno miałaś inne punkty dnia, które zrealizowałaś :)))
      Miłego tygodnia

      Usuń
  7. Bardzo ładny lakier do paznokci :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...