środa, 1 maja 2013

Wypróbowane - przetestowane

Dzięki kochane dziewczyny za komentarze pod ostatnim postem! Zgodnie z obietnicą przedstawiam to, co dziś zrobiłam, czyli ciacho i pizzę. Rzeczywiście w robocie wszystko robi się samo i szybko. Wystarczy wrzucić składniki i można międzyczasie np. czytać sobie blogi :))) Poniżej moje dzieła.

Pierwsze dzieło to babka puchowa





 Drugie dzieło - pizza
Wyszła bardzo dobra, nawet nie sądziłam, bo trochę nagięłam przepis ;)




Zimna ta majówka, a rano zapowiadało się na trochę słońca. Nic z tego jednak nie wyszło, lepiej posiedzieć  w domciu z herbatką.
Jak spędzacie majówkę?
Miłego wieczorku!

13 komentarzy:

  1. Ale pyszotki! Nic tylko zostać w domku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, w domku zawsze najlepiej :)

      Usuń
  2. Nic tylko smakować Magda hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie można smaku przekazać przez internet :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, test zdany, obyło się bez nieprzewidzianych zdarzeń :)))

      Usuń
  4. Pizza mnie tak nie rusza,lubię,ale nie rzepadam,jeśli zaś chodzi o ciasto....katastrofa ,pożeram wszystkie ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze oddam królestwo za czekoladę! Wolę ją niż ciasta. Ale za to pizzy nie oddam :)))

      Usuń
  5. Ale narobiłaś smaków :D I babka i pizza wyglądają przepysznie :)
    My póki co też w domu, choć może uda się wyjść jutro na jakiś dłuższy spacer :) W piątek ma być u nas deszczowo i ulewnie, więc na aktywny wypoczynek w terenie przyjdzie pewnie czekać do właściwego weekendu...:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jedno i drugie się udało i wyrosło :)
      Mam nadzieję, że chociaż się cieplej zrobi!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. pizza wyglada mega!dawaj przepis na ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo to zaszalałaś na całego :) aż pachnie po drugiej stronie monitora:)pozdr gorąco mimo chłodnego poranka magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, aż tak? To cieszę się bardzo :)))
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...