czwartek, 30 maja 2013

Kolorowo i zdrowo

Witam Was w ten piękny dzień :)
Dziś miałam czas rano żeby przygotować zdrowe śniadanko w ogrodzie.
Dobrze, że znów zrobiło się ciepło, bo ostatnie dni przyprawiały mnie o ból głowy! 

Moja ulubiona sałatka grecka


Do tego dietetyczne pieczywo (nie, nie, nie odchudzam się ;)  czasem jednak dobrze zjeść coś mniej kalorycznego)


A to serduszko powstało z włoskich Bocconcini, czyli przekąski z pomidorami i oregano. Pyszności :)



Dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem dotyczącym przedpokoju.
Zuzia podpowiedziała mi lustra - ja też już o tym myślałam i nie wiem czy nie wrócę do tego planu.
W każdym razie dziękuję za podpowiedzi i ciepłe słowa :)
Miłego weekendu

20 komentarzy:

  1. Pysznie to wygląda :) Ja z rodzinką, gdy jest ciepło, też jadam posiłki na dworze. Na te włoskie przysmaki poproszę przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski przysmak to nie moje dzieło - kupiłam w Almie :) Są chyba trzy smaki, pakowane w małych i większych paczuszkach.
      Jeśli masz ten sklep w pobliżu to polecam.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja też chciałam przepis hihihi wygląda bardzo smakowicie, nigdy nie miałam okazji tego spróbować :) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Bardzo dobre, polecam, ale niestety przepisu nie mam :(
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Widzę,ze i u Ciebie dziś kulinarnie ;-)
    Smakowita ta sałatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak człowiek ma wolny dzień i jest w domu, to zagląda do kuchni w poszukiwaniu czegoś dobrego :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Salatka wyglada smakowicie:))), bardzo lubie oliwki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja nie przepadam za oliwkami, ale właśnie te wyjątkowo mi smakowały :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Sałatka w sam raz na śniadanie czy lekką kolację :)
    My dziś tez prawie sałatkowo, bo kebabkowo hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam dzisiaj plan grillowy ale deszcz zmienił moje plany, graceka- też ulubiona, piękny aranż :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, u nas przed południem była super pogoda, a potem znów zrobiło się zimno, szaro i nawet burza przeszła.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pyszne śniadanko!
    Mi niestety pozostaje wersja śniadań "pokojowych" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na pewno są pyszne :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Uwielbiam sałatkę grecką, a jedzona na świeżym powietrzu w ładny dzień smakuje jeszcze lepiej :) W tamto lato nosiłam ją nawet ze sobą w góry :) Smacznie, zdrowo, kolorowo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł - w upalny dzień fajnie jest mieć coś 'mokrego i chłodzącego' ze sobą ;)

      Usuń
  8. Sałatka grecka to moja faworytka o tej porze roku:))) Twoja wygląda bardzo apetycznie i te zdjęcia takie wiosenne...a mnie paskudnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas przez całe lato taka sałatka króluje :) A pogoda u nas w kratkę, akuratnie wczoraj przed południem udało się usiąść chwilę w ogrodzie, a po południu grzmiało i lało. A dziś zimno, brrr. Może czerwiec będzie łaskawszy ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...