środa, 1 maja 2013

Kuchenny początek majówki

Nareszcie, doczekałam się! :)  Parę wolnych dni zawsze wprawia mnie w cudowny nastrój! Dziś już trochę popracowałam w ogrodzie, przycięłam parę krzaczków, dosiałam trawy w łysych miejscach trawnika, wytaszczyłam z garażu stół ogrodowy. Jednak pogoda chyba nie pozwoli nam dziś na biesiadowanie przy błękicie nieba. . .  
Dziś biorę się za wypróbowywanie mojego nowego prezentu od męża


Na pierwszy ogień pójdzie babka puchowa, a potem ciasto na pizzę. Zobaczymy czy ta maszyna ułatwi mi pracę.  Dam Wam znać o efektach moich wysiłków :)

Cudownego wolnego dnia! 


6 komentarzy:

  1. do babki idealny prezent,pokaz ja nam pozniej:P

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pyszności się szykują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent rewelacyjny :) pochwal sie wypiekami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wypieków :) I udanej majówki :) Może jednak uszczkniemy co nieco błękitu na niebie :) Jak nie dziś... to w dniach następnych :) A bynajmniej tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Coś takiego też mi się marzy! (nawet kolor pod mój gust)
    Szczerze powiedziawszy wolę upiec niż ugotować... Pochwal się wypiekami koniecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...