czwartek, 2 maja 2013

Ogrodowe migawki

Zajrzyjcie do mojego ogrodu, zapraszam :)



Rajska jabłoń




Bez turecki (jeszcze trochę muszę poczekać na kwiatuchy)

Rododendron 

Tu też rododendron

I kolejny rododendron :)


Migdałek

Lawenda

Liliowce i kot Sara

Liliowce
Masa pracy jeszcze przed nami w ogrodzie. Trochę krzewów i drzew poprzycinaliśmy i teraz walczymy z gałęziami, a kompostowniki już nie wyrabiają! 
Dziś posadziłam jeżynę bezkolcową. Narazie nie ma co pokazywać, bo ma jedną gałązeczkę, ale w przyszłości liczę na pyszne owocki :)
Miłego dnia dziewczyny!

18 komentarzy:

  1. Ależ piekny :) a lawenda jaka imponująca !!!! moja taka mizerna :( okryłam ja na zime a teraz duzo podlewam, bo czytałam, ze to ją postawi na nogi ... zobaczymy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? A ja nie okrywałam! Przycięłam ją tylko mocno jesienią i tyle :)
      Niestety moja lawenda nie jest fioletowa, ale biała - o czym nie wiedziałam kupując ją - i ma bardzo jasne kwiatuszki :( A ja wolę taką prawdziwą, fioletową. No ale cóż. . . Żal mi ją wyrzucać :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kasiu, co za ogród! Piękne rośliny, wszystko zadbane, porządek niesamowity wprost. Gratulacje i uznanie wielkie, bo to masę pracy (chyba?) kosztuje.

    U nas dzicz, rośliny 'zagryzione' przez kociaki, które teraz są dużymi kocurami i obdzierają pazurami do kości wszystko,co jeszcze żywe.Poza tym nasz ogródek jest nie uprawiany. W ogóle :)

    Wiele pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kosztuje masę pracy. Ale ta część, którą sfotografowałam jest niedawno zrobiona, więc łatwiej jest o nią zadbać. Druga strona jeszcze czeka na renowację.
      A koty też u nas buszują. Pnie drzewek musiałam owinąć plastikową siatką, bo ostrzyły sobie pazury. Zostawiłam im starsze wierzby do drapania - ich koty tak nie załatwią jak młode drzewka :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Masz cudowny ogród :) Potrzeba tylko lata, słońca i nic tylko przesiadywać na trawce w otoczeniu tylu pięknych roślin :) Strasznie spodobała mi się ta rajska jabłoń, a że ogólnie lubię jabłonie - może i u mnie się kiedyś taka pojawi :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać na tyle ciepłej pogody, żeby można było posiedzieć sobie w ogrodzie.
      Rajska jabłoń rzeczywiście jest piękna - ma całe kaskady kwiatów, a potem pojawią się na niej maleńkie jabłuszka. Ślicznie to wygląda; zrobię zdjęcia jak już się pojawią.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. praca w ogrodzie to praca na pełen etat, ale bardzo cieszy, masz piekny ogód i ten kot najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pracy jest masa, nie zawsze ma się ochotę lub czas, ale rzeczywiście satysfakcja potem jest. A kot jest sąsiada, przychodzi do nas coś podjeść, albo pościgać nasze koty :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ogród piękny...Wiem, ile pracy musieliście włożyć by wyglądał tak pięknie. ja teraz każdą wolną chwilkę spędzam w swoim ogródeczku. I choć wieczorem wchodzę do domu zmęczona pracą, paznokcie mam zdarte ... to jestem przeszczęśliwa :).
    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sezon ogrodniczy rozpoczęty, ja też nieraz wracam z bolącym kręgosłupem, a rano trzeba iść do pracy ;P
      Jednak kwitnące roślinki wszystko wynagradzają :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Piękny ogród, te krzewy, kwiaty kwitną, super zadbany. Gratuluję ogrodnikowi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszyscy w domu staramy się, żeby to jakoś wyglądało :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kasiu ja nie chcę zaglądać , ja chcę tam być!!!! Ogród jest cudowny : zadbany, dopracowany w szczegółach, piękne rośliny ...latem jak to wszystko zakwitnie będzie kolorowo...życzę słońca Tobie i Twoim roślinkom i zapraszam na ostatnie dni promocji do redecor.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję za te komplementy, jest mi niezmiernie miło!!! :)

      Usuń
  8. Już jest pięknie, a będzie jeszcze piękniej jak wszystko zakwitnie :) Nie mogę się doczekać aż pokażesz wtedy ten ogród :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę, zapraszam! Sama też nie mogę się już doczekać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. O , jak pięknie rośnie u Ciebie lawenda , u mnie przymarza , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nic nie robię z tą lawendą - nie okrywam nawet na zimę. Tylko mocno przycinam jesienią i tyle :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...