poniedziałek, 27 maja 2013

W przedpokoju




Witajcie dziewczyny

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem :)
Dziś pokażę Wam mój przedpokój, który mieści się na górze mojego domu i pełni bardzo przyziemną rolę przechodnią. 



Nie ma tu miejsca na postawienie jakiegokolwiek mebla, bo przy moim talencie do obijania się o wszystko ciągle miałabym siniaki :)




Kiedyś było tu więcej kolorów, ale zdecydowałam się na zmianę. Neutralne barwy lepiej sprawdzają się w sąsiedztwie z innymi pomieszczeniami.  Ponieważ przedpokój prowadzi do kuchni, salonu, łazienki, pokoju do pracy i sypialni, musi pasować do wszystkich tych wnętrz.


Muszę pomyśleć jeszcze o tej pustej ścianie. Coś by się chyba na niej przydało. 
Jak myślicie? 
Jakieś sugestie?


Od wczoraj u nas leje deszcz - dosłownie "leje". W nocy obudził mnie odgłos deszczu na dachu; jakbym stała nad wodospadem. Podobno w środę ma się pogoda poprawić. Oby, bo w ogrodzie niedługo zrobi się staw ;) 
Trzymajcie się
Do usłyszenia :)





8 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Mam podobny napis na ścianie tylko po niemiecku na temat wina hihi ;D
    Hm.. nie wiem co poradzić na ta pustą ścianę, może tylko standardowo ramki, albo same ramy i aranżacje z nich, tylko wówczas nie wiem czy te obrazy by z nimi współgrały...
    Trzeba by było sprawdzić :D hihi
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny! :) Podobne obrazy widziałam ostatnio w Leroy Merlin :)Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie rozwiązałaś funkcjonalność,ja też się obijam ciągle,stopniowo eliminuję przeszkody:)Rozwiązanie na ścianę przyjdzie do Ciebie samo,gdy będzie na to czas-takie są moje doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. na pusta sciane, moze jakies zdjecie powiekszone czarno-biale ?, przy twoim "obijaniu sie" dobry napis:" keep calm and..." :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny i przytulny korytarz :) a pusta ściana .... przyjdzie dzień, że wpadniesz na fajny pomysl jak ją wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za komentarze i podpowiedzi :) Pomyślę nad tym i mam nadzieję, że coś wymyślę wkrótce.
    Ściskam Was mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam.......... A musi ściana być zaraz czymś zawalona??? Jest wąsko, ale optycznie przestrzennie.Zrobisz co zechcesz, ale Ja bym zostawiła tak jak jest - mniej jest więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pomyślała bym o czymś co optycznie poszerzy korytarz. Może lustro lub pasy w pionie? Ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...