niedziela, 23 czerwca 2013

Gdyby sklepy w niedzielę były zamknięte...

...  to nie kupiłabym dziś tych cudnych kubeczków.
Ale ponieważ były otwarte, więc trafiłam do Empiku i znalazłam je :)



Cena była po prostu śmieszna!
Teraz w Empiku jest dużo przecen 50% więc warto tam zajrzeć jeśli macie ten sklep w pobliżu. 



Lawendę przygotowałam do suszenia. 
Wykorzystam ją jako wkład do woreczków zapachowych. 


Dziękuję Wam za komentarze pod ostatnimi postami.
Widzę, że miłośniczek truskawek jest więcej :)))
Miłego tygodnia dziewczyny!

14 komentarzy:

  1. Ha ha, ja uważam, że powinny być zamknięte choć czasami też chodzę i kupuje dziwne rzeczy, ale powinny być zamknięte :)
    Widziałam te kubki i inne fajne gadżety :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kubeczki:-)W Empiku rzeczywiście można czasem trafić na niezłe drobiazgi.
    Pozdowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubaski wyszły ci w sam raz jak na niedzielę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ja tez kupilam dzis cos do kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy:))) W sam raz jak na niedzielę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne kubeczki :)) Chyba też się przespaceruję do Empiku :) A z ciekawości, czy na książki też zauważyłaś jakieś przeceny?:>

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam 25% na część książek, może jeszcze coś było, ale jakoś nie patrzyłam, bo zajęłam się rzeczami kuchennymi :)))

      Usuń
  7. Śliczne kubeczki :)
    W lawende tez ostatnio sie zaopatrzyłam i na razie tylko napawam sie jej widokiem hihi :D
    Bużka !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też dzisiaj idę do empiku, oczywiście niczego nie potrzebuję, ale na 90% nie wyjdę z pustymi rękami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami cieszę się, że mieszkam na wsi, u nas nie ma pokus :)
    kubeczki cudne - juz widzę w nich koktajl truskawkowy czy mrozoną kawę :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zakup-widziałam i dziwiłam się ilością fajnych rzeczy do domu w dobrych cenach-po przecenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są:) Ale jakbym jeszcze kupiła jakieś kubaski do domu to chyba zostałabym wyeksmitowana.... :) Chyba zacznę tłuc to co mam ;) Pozdrawiam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa no u nas sa sklepy zamkniete w niedziele ;) fajne kubeczki, mam bardzo podobne z ikei, to moj ulubiony styl kubka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...