poniedziałek, 3 czerwca 2013

Muffiny duże i małe

Witajcie w czerwcu :)
Czy Wam dziewczyny też ta pogoda już bokiem wychodzi?  
Żeby nie patrzeć za okno postanowiłam popracować w kuchni. W pracy miałam dziś dość luźny dzień, więc czemu nie spożytkować energii na upieczenie czegoś słodkiego? ;)












Korzystam z bardzo podstawowego przepisu na muffiny.


A wypełnienie zależy od tego co aktualnie posiadam w szafkach lub lodówce.
Dziś padło na rodzynki.





Gotowe :)





Muffinki - miniaturki upiekłam w foremce, którą wygrałam w candy u Agi :) 

Miłego tygodnia!

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I tak też smakują ;)))

      Usuń
  2. Ale apetyczne! I ślicznie 'zdjęte':)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite muffinki! A mój wzrok przykuły też śliczne filiżanki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je w prezencie ślubnym :)

      Usuń
  4. Piękne muffiny, szczególnie te miniaturowe :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwa w sam raz na "jedno kłapnięcie" ;)))

      Usuń
  5. pieknie ci wyszly, oczywiscie przepis by sie przydal :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszczę przepis w następnym poście :)

      Usuń
  6. Ale mi narobiłaś smaku! :)) Ja najbardziej lubię muffinki bananowe :) Mimo pochmurnej i deszczowej aury, życzę Ci również przyjemnego tygodnia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubię bananowe muffiny :)

      Usuń
  7. alez smacznie wyglądają...ja piekłam muffiny tylko raz...niestety nie znam podstawowego przepisu:((...piękne filiżanki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszczę przepis w następnym poście - jest bardzo prosty i zawsze wszystko się udaje :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Przez ten deszcz przynajmniej coś słodkiego podjemy :)
    Pychotkowo wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, skoro za oknem niewesoło, to przynajmniej samopoczucie sobie osłodźmy :)

      Usuń
  9. Mufinki to wdzięczne ciasteczka:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, szybko się je robi, a składniki zawsze są w domu :)

      Usuń
  10. Mufinki uwielbiam w każdej postaci. U nas w zachodniopomorskim dziś słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie jest moje zdanie każdy wie-muffinki zawsze i wszędzie:-) Z rodzynkami jeszcze nie próbowałam, a tak lubię rodzynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wrzucam to co mam pod ręką, nawet kiedyś dodałam skórkę pomarańczową i były przepyszne.

      Usuń
  12. Czaję się na upieczenie muffinek już od dawna ale póki co to muszę nabyć foremki :)
    Twoje słodkości znów mi o tym przypomniały :)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mój post się przydał :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...