poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pod błękitem nieba

Wspominam cudny weekend...


Upał, słoneczko, lody, błękitne niebo...


Róża rozkwita z każdym dniem...


Truskawki wygrzewają się w słońcu...


Cebulkowy gaj z każdym dniem się zagęszcza...


Oregano zadziwia mnie coraz bardziej. 
W doniczce było takie malutkie,
 a teraz jak przesadziłam go do ogrodowej skrzyni, rośnie jak na drożdżach.


Goździk pachnie tak, że aż w głowie się kręci...


A to roślinka, którą kupiłam ostatnio, nie pamiętam jednak jej nazwy.
Miała piękne różowe kwiatuszki, po których teraz zostały takie kotki.


Lawenda jeszcze w pełni nie rozkwitła, ale już prawie...


Te kwiatuszki dostałam od sąsiadki w tamtym roku.
Tej wiosny same wyrosły i wyglądają teraz jak małe słoneczka.


Million bells - rzeczywiście niedługo będzie ich koło miliona :)


Mój relaks...


I koci relaks...


Czy Wam też niedziela minęła tak spokojnie i cieplutko? 


Aha, jeszcze dostałam prezent :)
Ale o tym następnym razem.
Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego tygodnia!

18 komentarzy:

  1. Ale pięknie u Ciebie Kasiu!!!! Cudowny ogród masz i te kwiaty...piękne! U mnie też wymarzona pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wszystko rosnie,masz reke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to nie tylko moja zasługa, ale i tak miło słyszeć :)

      Usuń
  3. I znou lody u Ciebie :D
    Zjadła bym nawet teraz z samego rana, bo u mnie już 23 stopnie !
    Pięknie ogród rozkwita !
    Super jest mieć takie miejsce :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha :) Bo ja jestem taki lodowy ludek :))) Mogę je jeść od rana do wieczora.
      Tak, ogród doceniam, zwłaszcza teraz jak zrobiło się ciepło.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Wspaniały miałaś weekend- w najbliższym czasie życze ci samych takich chwil. Ta roślinka u ciebie co nie wiesz, jak się nazywa to najprawdopodobniej żarnowiec. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie Paulinko :)
      Możliwe, że jest to żarnowiec, kojarzę teraz tą nazwę.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Uwielbiam zapach goździków! U mnie też zakwitły i całe podwórko od nich pachnie :) Róże cudne może i ja się do nich kiedyś przekonam.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, koniecznie spróbuj przekonać się do róż. U nas jest w sumie tylko ta jedna, bo ich kolce też mnie odstraszają, ale rośnie sobie w takim miejscu, że nie przeszkadzamy sobie wzajemnie. I dzięki temu mogę podziwiać jej kwiaty :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja nie tyle boję się jej kolców co po prostu wydaje mi się, że są trudne w uprawie. Miałam kiedyś jedną i pierwszej zimy mi przemarzła, dlatego się trochę zraziłam.
      Pozdrawiam
      bZuzia

      Usuń
    3. Znam to. Też kiedyś miałam piękną szczepioną różę i po pewnej mroźnej i bezśnieżnej zimie mi przemarzła. Szkoda jej było, bo była bardzo ładna i nie tania. No ale tak to jest...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. U nas niedziela była niestety trochę burzowa, przemknęło też kilka gwałtownych deszczy... ale za to dziś jest pięknie i oby tak pozostało :) W ogrodzie masz przepięknie! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Mnóstwo słoneczka i ciepełka życzę :)

      Usuń
  7. Kasiu, fajne zdjęcia. Co do kota, to zawsze mnie zastanawia, jak może mu być tak wygodnie nawet na brukowej kostce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też się tak zastanawiam. Może dlatego, że jest mięciutki to tego nie czuje :))) Ale w domu to muszą mieć kocyki, futerka, poduszeczki, itd. ;)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie Kasiu:-) Twój ogród to idealne miejsce do odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wazon na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...