sobota, 8 czerwca 2013

Tyle słońca...

Wprawdzie wody ostatnio jest pod dostatkiem, ale jestem optymistką i z myślą o upalnych dniach zakupiłam poidełko dla ptaków. Czeka na gości, ale jeszcze ptaszki go nie zauważyły, albo pić się im nie chce. Na szczęście koty na razie nie zwracają na niego uwagi i mam nadzieje, że nie zwrócą, bo jak ptaszarnia zacznie to miejsce odwiedzać, to pióra mogą polecieć. Zwłaszcza jeśli chodzi o Lolę, która jest typowym kocim łowcą :)


 Lawenda pomału zaczyna kwitnąć. Nie będzie jednak miała pięknej fioletowej barwy, ponieważ jest to odmiana biała, o czym nie wiedzieliśmy kupując sadzonki. A szkoda, bo ja zdecydowanie wolę fioletową.


Goździki cudnie kwitną. Dokupiłam drugi krzaczek, żeby jeszcze więcej różowych główek pokazywało się na klombie :)


Róża też niedługo się pokaże.


I jeszcze moja boróweczka :)  Czekam na owocki z utęsknieniem! 


Dziś wreszcie pierwszy dzień bez deszczu!
Można było usiąść na tarasie i zjeść lody!


Miłego weekendu dziewczyny! 
Trawa trochę mokra, więc poleżeć się nie da. Ale za to mój cień sobie poleżał :)


24 komentarze:

  1. Ja też dzisiaj miałam ochotę na lody, w Krakowie wreszcie pojawił się promyk słonka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wszyscy tak czekamy na słońce, a ono chyba zrobiło sobie wakacje :) Dobrze, że już wróciło :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. wow, jaka porcja, chyba za te wszystkie deszczowe dni:P
    sliczne poidelko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze 2 dni i ogórd zakwitnie!
    Bardzo ładnie będziesz mieć już za chwilę, za momencik :)
    Ja niestety dopiero teraz zaczynam odczuwać uroki kwitnięcia i co chwilę słychać: a psik ! hihi
    Lody mm.... chyba dziś też wybiore sie na rynek po pracy na takie same pucharki hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, alergia? Uciążliwe diabelstwo ;)
      Na lody koniecznie się wybierz! Nic tak nie poprawia humoru jak taki pyszny pucharek :)))

      Usuń
  4. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu, zarówno w Żywcu jak i w Katowicach pojawiło się słońce! :) Miła odmiana po deszczowych dniach :) Tak jak Ty, ja również z niecierpliwością wyczekuję borówek amerykańskich na krzaczku :)) Życzę wspaniałej niedzieli, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, poidełko bardzo ładne. Nasze Lole (moja Lolita także myśliweczka zawołana) to paskudne są morderczynie. Mam nadzieję, że poidełko nie okaże się zasadzką:)
    Piękne Twoje kwiaty, a biała lawenda? chyba pachnie tak samo jak fioletowa?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest taki sam, tyle tylko, że kolor strasznie blady.
      No popatrz, chyba to imię zobowiązuje :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zazdrościmy pogody....i lodów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brak lodów można coś zaradzić ;) Gorzej ze zmianą pogody. Przydałby się taki pilot jak do tv :)))

      Usuń
  7. Lawenda pieknie się rozrosła,lubię ją w każdym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej trzeci sezon u nas i zrobiła się rzeczywiście duża :)

      Usuń
  8. Niezły masz cień... budzi strach :) pozdrawiam i podziwiam lawendowe klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, dobrze, że chociaż cień budzi strach :)))

      Usuń
  9. Goździki cudnie kwitną u jeszcze cudniej pachną :)
    Poidełko urocze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz doceniam te kwiaty w ogrodzie, pięknie wyglądają i są mało wymagające :)

      Usuń
  10. Piękne kwiaty...lawenda króluje ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    ps .u mnie dziś od rana leje :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kwitnie i cieszy oko :)
      U nas tylko popadało chwilę i spokój :)

      Usuń
  11. Pięknie u Ciebie no i te goździki skradły moje serce. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też je lubię :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. A moja lawenda słabo rośnie..musi mieć odpowiednią glebę..cień super..kosmitka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda lubi suche podłoża i dużo słońca, ja zawsze jesienią bardzo mocno ją przycinam.
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...