czwartek, 18 lipca 2013

Ekologia na wesoło

Witajcie dziewczyny,
dziś na facebooku znalazłam taki oto obrazek, który mnie rozbawił.


Jak jesteście nastawione do segregowania odpadów? 
Ja jestem za i cieszę się, że wreszcie ktoś o tym u nas pomyślał.
Oczywiście nie obyło się bez zamieszania, jak to zwykle bywa, ale chyba nikt się nie spodziewał, że od razu wszystko będzie działało jak należy.
Mam jednak nadzieję, że sytuacja się unormuje i wszyscy zaczniemy wspólnie dbać o naszą planetę.

Pozdrawiam cieplutko 
Miłego wieczoru! 

13 komentarzy:

  1. Ha ha, pasuje do tej zadymy śmieciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zajrzę :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Obrazek mnie ubawił - w sam raz pasuje do atmosfery zamieszania wokół tej ustawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek czaderski :))) Co do śmieci to już od dawna segregowałam, więc cieszę się, że już nie jestem osamotniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również segreguję od dawna ale wkurzają mnie hałdy butelek plastikowych i szklanych leżących wokół śmietnika,bo oczywiście w śmietniku nie ma już miejsca.Nie można normalnie wejść do kojca na śmieci,bo tyle tego leży a śmieci wywożą raz w miesiącu,Dla mnie to chore,żeby jeden śmietnik na dwa bloki na szkło i plastik wywozić jeden raz.Wcześniej było zdecydowanie częściej,lepiej i taniej!
    Wyżaliłam się hihi :))) Buziol

    OdpowiedzUsuń
  6. A my tu w dojczlaandi segregujemy i odkąd przyjechalismy musieliśmy wpasować się w tutejsze przepisy :)
    W kuchni posiadam jeden 3 komorowy kosz na plastik, papier i wszytsko inne, a na balkonie dodatkowy kosz na bio odpadki hihi :) a szkło skąłdujemy osobno i raz na tydzien wywozimy do specjalnych śmietników :) Troche z tym roboty, nie powiem, ale wyjdzie to wszystkim na dobre. w pl jeszcze troche czasu mine zanim wszyscy beda segregować, bo np. u moich rodziców mozna wybrac czy beda segregowac czy nie :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe fajny obrazek :)) Ja jestem jak najbardziej ZA segregowaniem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w DE jest to na porządku dziennym (segregacja śmieci). Mamy kontenery na trzy rodzaje szkła, odpadki domowe, papier i jeszcze żółte worki na wszelkie plastiki i opakowania. Kto ma ogród, może sobie jeszcze zamówić brązową bio tonę, na odpady ogrodowe. Wszystko jest regularnie zabierane. W sklepach (dużych marketach) już od jakiegoś czasu są automaty do oddawania butelek z kaucją. Każdy wrzuca to sam i po tej całej akcji rzadko można znaleźć tego typu butelki walające się po krzakach. Duży plus dla środowiska i dla oka.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Segreguje podstawowe surowce,ale z tego co wiem to oczyszczalnei maja tak wyspecjalizowane urżadzenia,ze dokładniejsza segregacja jest zbędna.Maszyny same rozpoznaja rodzeje surowcow i przenosża na tasmy dla danego tworzywa przeznaczone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry,
    segreguję już od wielu lat. Teraz cieszę się że i moi sąsiedzi będą to robić. Wcześniej nie dali się namówić bo to dodatkowy wysiłek :(
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...