piątek, 19 lipca 2013

Nowy zakup

Witajcie dziewczyny,
przeczytałam uważnie Wasze komentarze pod ostatnim postem dotyczącym ekologii i cieszę się, że rozbawił Was obrazek. Macie rację, że pasuje do tej całej zadymy, która się rozpętała. 
Rzeczywiście odbieranie niektórych odpadów raz na miesiąc to śmiech na sali - zwłaszcza w blokach, gdzie wiadomo, że dużo ludzi = dużo śmieci. 
Ja mieszkam w domku, więc mam tylko swoje, ale i tak muszę je magazynować przez cały miesiąc i to jest duży minus. Chociaż segregację popieram całkowicie! 
Mam nadzieję, że w końcu się wszystko ułoży i uda się ustalić jakieś kompromisy :)
Nie wiem czy nie jestem zbytnią optymistką  ;)))


Ok, zmiana tematu.
Dziś chciałam Wam zaprezentować mój nowy zakup.
Nie uwierzycie, że te poszeweczki kosztowały mnie 5 zł za sztukę! 











Miłego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Jak widać nie trzeba wydawać fortuny,by mieć coś ładnego ;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Kasiu!
    Nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, żeby cieszyć się ładną rzeczą... Czasami oglądam w sklepach rzeczy bardzo drogie i zastanawiam się skąd ta wygórowana cena, bo to najzwyklejsze "coś tam"..........
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie delikatne hafty! W dodatku idealnie dobrane do kanapy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do wyszukiwania fajnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...