niedziela, 18 sierpnia 2013

Kuchenna zasłonka i Tilda

Piękny dzień za nami.
Pogoda była wprost wymarzona. Mam nadzieję, że u Was również.

Dziś zakończyłam projekt 'zasłonka'.
Wyszło tak jak chciałam, więc jestem zadowolona z efektu.
Opanowałam nawet proste szycie na mojej nowej maszynie  :)
Materiał kupiłam już chwilę temu za grosze, więc zasłonka kosztowała mnie jedynie trochę czasu i pracy, ale to sama przyjemność.





Zasłonki specjalnie mają taką długość (a raczej krótkość :))), ponieważ w dzień nie chcę zasłaniać okna, 
a wieczorem i tak zjeżdżają rolety.



W planach mam jeszcze podkładki na stół do kompletu.


Dziś w Empiku nie mogłam się oprzeć książce Tildy. 
Wprawdzie są tam głównie pomysły dekoracji bożonarodzeniowych, ale zanim ja to wszystko spróbuję samodzielnie uszyć i wykonać to akuratnie mnie święta zastaną  :)
Zobaczcie jakie cudeńka można zrobić.







W książce są również gotowe wykroje i dokładne opisy jak i z czego każdą rzecz wykonać.


Trafiłam również na ramkę na zdjęcia HOME z 50% rabatem.
Już dawno chodził mi po głowie ten napis i wreszcie go mam  :)


Teraz jeszcze trzeba wybrać fajne zdjęcia.



Miłego wieczoru!

28 komentarzy:

  1. bardzo ladnie udekorowane okno,te koszyczki,serduszko a teraz zaslonki,tylko pozazdroscic talentu krawieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też piękne lato!! Zasłonki wyszły ślicznie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz właśnie jest takie prawdziwe polskie lato, jakie pamiętam z dzieciństwa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. No Kasiu,skoro teraz tak Ci dobrze idzie to co będzie za jakiś czas,jak potrenujesz :)))Wypad do Empiku bardzo korzystny,ta książka mnie zaintrygowała :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję :) Książki Tildy są fantastyczne; można się zakochać w tych wszystkich pomysłach.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Fantastyczne zasłonki!!! Brawo, ale sie rozkręcasz:) Ciekawa jestem co będzie następne...
    Zakupy widać udane i cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam dużo, ale po kolei, najpierw proste linie, potem coś pomyślimy :)

      Usuń
  5. Zasłonki super, czekam na podkładki:))
    Tez nie mogłam się oprzeć temu napisowi. Empiki zawsze odwiedzam bo chłopcy moi uzależnieni są- 8,50 mnie pokonało i to w dwóch różnych miastach ale schowane czekają na nowy dom... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warto tam zaglądać, bo można fajne okazje upolować :)

      Usuń
  6. No to sie zaslonka udała !
    Gratulacje !
    A napiso ramka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uuufff, jakoś dobrnęłam z nią do końca, a dzięki maszynie poszło dużo szybciej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. no i pięknie jest
    a ramka bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę tą książką! :))
    Zasłonki bardzo ładne, nie mnie niż sam udekorowany parapet ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo droga, w takim razie musisz się wybrać do Empiku lub zajrzeć na Allegro - tytuł to "Dekoracje na Boże Narodzenie", ale są też inne, np. "Przytulne dekoracje".
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Wow!
    Szkoda, że nie mam ani maszyny, ani talentu krawieckiego!
    Lubię wszelakie książki z dekoracjami do domu, jednak nauczyłam się już obchodzić takie stoiska dużym kołem, bo w domu mam już tego stosy (!), a nowe w sklepach wołają : "kup mnie!" ;)))))
    Zasłonki super!!!!!! W ogóle zazdroszczę w kuchni tak dużego oka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też kupowałabym tego ile wlezie :)
      Okno duże, fakt, mam jeszcze trochę takich dużych w domu, a uwielbiam je zwłaszcza gdy proszą się już o mycie :)))

      Usuń
  10. Super książka i piękna ramka :)
    Uwielbiam takie duża okna w kuchni, ja co prawda mam jedno okno, ale jak na moją małą kuchnię to też całkiem duże i właśnie 2 tygodnie temu uszyłam sobie coś takiego jak TY - taką krótką zasłonkę:) Tylko, że ja chciałam zasłonić tą zasłonką zwinięte żaluzje, ale pomyliłam się o jakieś 5 cm i wyszła mi za krótka:( Pokażę wkrótce na moim blogu to moje nieudane szycie, ale i tak jakoś cieszy oko jak się na nie patrzy.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, zajrzę do Ciebie zobaczyć Twoje dzieło :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Nie dziwię się, książka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją oglądać bez końca :)

      Usuń
  12. Bardzo cieszy to co się samemu zrobi! Zasłonki śliczne to i satysfakcja jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zasłonki, a ksiązka super naprawdę zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zasłonki, a ksiązka super naprawdę zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zasłonki, a ksiązka super naprawdę zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...