piątek, 2 sierpnia 2013

Moja wygrana

Witajcie kochane dziewczyny!
Jak Wam mija ten upalny czas?

Ja dziś rozpoczęłam dzień niespodzianką - otóż otrzymałam maila z wiadomością, że wygrałam candy! 
Iza z bloga Zza uchylonych drzwi wylosowała właśnie mnie! 
Ha ha :)  Ale niespodzianka na weekend  :)

A to moja nagroda: 



Oczywiście pochwalę się "na żywo" jak tylko ta śliczna torba do mnie dotrze.
Izuniu, dziękuję Ci kochana!

Zajrzyjcie do Izy TU  oraz do jej sklepu Wiśniowy składzik , w którym znajdują się szyte przez nią wspaniałe torby!


Miłego weekendu dziewczyny!

14 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Ja również dzis wygrałam konkurs, tym razem u Scraperki hihi :D
    A Ciebie zapraszam do mnie na candy :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara!
    Gratulacje!
    U mnie żar z nieba się leje, w domu chłodniej... hihi! :)(nie skarżę się, bo zima i tak była nazbyt długa)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Kasiu!
    Ja dziś mam dzień sprzątania,by jutro tylko i wyłącznie zająć się przyjemnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Piękna wygrana
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna, bardzo lubię takie! :) Gratuluję wygranej i farta :)
    Mnie te upały powoli nieco wykańczają, wystarczyłoby mi max 25 stopni :D Aaaale! Nie ma na co narzekać - w końcu w to lato mamy prawdziwą letnią pogodę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za gratulacje :) Moje drugie wygrane candy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Puk, puk ... Witaj Kasiu, ślicznie Ci dziękuje za odwiedzinki i za zaproszenie do Twojego ślicznego domku. Będę do Ciebie zaglądać z PRZYJEMNOŚCIĄ. Masz piękny dom z sercem! Miłej niedzieli, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana na moim blogu :)
      Cieszę się, że wpadłaś z wizytą.
      Pozdrawiam cieplutko i również miłej niedzieli :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...