piątek, 30 sierpnia 2013

Nowe ze starego

Kiedyś ten materiał był obrusem. Jednak tło pod brązowymi plamkami nie jest zbyt dobrej jakości
 i w niektórych miejscach obrus po prostu się poprzecierał i wyglądało to paskudnie.
Wykorzystałam więc te części, które są ok i powstał bieżnik oraz serwetki.







Serwetki są dwustronne, więc nie ma obawy o plamy - zawsze można przerzucić na drugą stronę   :)



W ogrodzie nowy projekt jest w trakcje realizacji,  ale o tym następnym razem.
Miłego weekendy dziewczyny!



7 komentarzy:

  1. Nowe życie starych rzeczy... super :) Ja również życzę Ci miłego weekendu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny, a jakie fajnie cukierniczka z mlecznikiem :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he lubię takie przeróbki. Z podkładkami a raczej ich drugą stroną się uśmiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Och...pod takimi przeróbkami to ja się podpisuję obiema łapkami!!! (Jeszcze mi się zrymowało ;)
    Również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę! Ocalić od wyrzucenia, na przeykład:-) Prezentuje się extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie niepotrzebnego materiału:)Bardzo lubię bieżniki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrusik i serwetki wyglądają teraz jak nowe:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...