sobota, 10 sierpnia 2013

Nowy wytwór własny

Witajcie kochani

Dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem.

Izo, napisałam samą prawdę  ;)  Masz rację, że jak się chce to się wszystko osiągnie, więc trzeba tylko realizować marzenia.

I tak właśnie marzyłam sobie o czymś co zasłoniłoby mi okno dachowe.
Ponieważ wisiała tam biała cienka firaneczka na szelkach, to możecie sobie wyobrazić jak cieplutko było 
w tym pokoiku podczas ostatnich upałów   :) 

Materiał wykorzystałam w sposób ekologiczny - przerobiłam po prostu firankę - zasłonkę, która jakiś czas już leżała zapomniana w szafce i nie używałam jej.

Materiał wyglądał tak - teraz na zdjęciu jest już z zakładkami.


Na oknie ma inny odcień, bo prześwituje światło.










Jak się Wam podoba?

Dodam jeszcze, że szyłam ją ręcznie.  Nie jest to duże okno, więc poszło dość szybko.
Mój sprzęt, o którym pisałam dwa posty temu dalej jest uziemiony. 
Mowa o maszynie do szycia, którą kupiłam przez internet i to nie była dobra decyzja.
Okazało się, że sprzedawca zataił parę istotnych szczegółów, które teraz muszę dokupić na własną rękę.
Ponieważ kupiłam ją przez serwis ogłoszeniowy, to nie mam możliwości zwrotu, a sprzedawca oczywiście nie odpowiada na moje wiadomości.
Pozostaje mi jedynie zgłosić go do właścicieli tejże strony żeby ustrzec innych przed takimi zakupami.
Tak to jest, skusiła mnie cena, a teraz nie wiem co się okaże dalej.
Na razie maszyna jest w serwisie na przeglądzie i czekam na wiadomość odnośnie ceny potrzebnych części.

Kochani, życzę Wam cudownego weekendu!
U mnie nareszcie chłodniej, można oddychać powietrzem i wiatrem! Ależ to było potrzebne!

Pozdrawiam cieplutko
Kasia





8 komentarzy:

  1. Zdolniacha hesteś, fajnie wyszła Ci ta zasłonka

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada profesjonalnie, nie powiedzialabym ze to szyte recznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladna zasłonka i brawa za ręczne jej uszycie :) hihi
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jak stworzy sie cos samemu :) Firaneczka jest swietna, zakladki dodaja jej uroku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu,mistrzostwo świata!gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda, jak roletka rzymska ! Co do maszyny to miałam podobny przypadek. kupiona na Allegro maszyna do szycia, po dotarciu do domu, okazała się uszkodzona. po kontakcie ze sprzedającym, jeszcze nam się oberwało, że niby chcemy go naciągnąć. Usterkę musieliśmy naprawić sami. Szkoda słów, żeby opisać takich ludzi. Tobie współczuję kłopotów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...