poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Przed zmrokiem w ogrodzie

Uwielbiam późne popołudnia w ogrodzie; kiedy robi się chłodniej, powietrze nie parzy i można odetchnąć.
Po upalnym dniu dobrze jest wyjść na taras i poprzyglądać się jak wszystko kwitnie i odpoczywa przed następną porcją tropików (dosłownie, bo powietrze obecne przyszło do nas z Afryki)  :)









Datura - uwielbiam jej kwiaty.


Melisa i mięta - biedulki, męczą się już w tym słońcu...  ale pięknie pachną;  
wrzucam parę listków do wody mineralnej i napój gotowy.






Poniżej na zdjęciu dziewanna - dostałam te maleństwa od pani w sklepie ogrodniczym.
Może wyrosną takie duże jak tam widziałam.


Miłego tygodnia dziewczyny!
Dziękuję za Wasze gratulacje z okazji mojego wygranego candy  :)



12 komentarzy:

  1. Datura- w sobotę u znajomej w ogrodzie mówiłyśmy, że daturę każda kobieta powinna mieć zawsze pod ręką - z uwagi na jej trujące właściwości, które mogą się przydać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję roślinkom w tej fali upałów ;[
    Również bardzo lubię taką późno popołudniową - wieczorową porę, nie tylko w ogrodzie :)

    Pozdrawiam serdecznie i dla Ciebie udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roślinki biedne strasznie - tęsknią za deszczem. I (nigdy nie sądziłam, że to powiem) ja też tęsknię za deszczem :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

  3. Pięknie w Twoim ogrodzie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Damy radę jeszcze troszkę z tymi upałami, bo potem to już będzie tylko deszcz. Ciekawa jestem czy kwiaty Datury pachną? Nigdy nie miałam możliwości, żeby to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Datura nie pachnie niestety, ale bardzo ładnie wygląda. Poza tym nie jest wymagająca - wystarcza jej tylko częste nawożenie nawozem do roślin kwitnących.
      A z pachnących kwiatów mogę Ci polecić szczepioną surfinię (jest na zdjęciu tuż nad daturą) - pięknie pachnie :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. My też ostatnio na spacery wychodzimy wyłącznie późnym popołudniem lub wieczorkiem, kiedy choć troszkę jest czym odetchnąć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też wczoraj siedzieliśmy na tarasie prawie do 23. Powietrze było cudownie chłodne :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie sądziłam,że to napiszę ale powoli zaczynają mnie męczyć te upały,wszystko pada,nic nie rośnie...i o najgorsze nic się nie chce :P
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Troszkę deszczu jest już wskazane :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...