piątek, 23 sierpnia 2013

W domu i w ogrodzie

Witajcie w piątkowy wieczór.
Weekend przed nami!
Ja dziś znów dorwałam się do maszyny i powstała taka oto torba zakupowa. 






Z jednej strony jest jasna . . .


. . .  a z drugiej ten sam wzór, ale odwrócone kolory.


W przygotowaniu jest następna  :)

Teraz trochę njusów ogrodowych  ;)
Pasiaste petunie ponownie rozkwitły.


Poniżej jabłoń Ola - wiosną pokazywałam Wam ją z kwiatuszkami . . .


. . .  a niedawno pojawiły się na niej jabłuszka, z których podobno można robić nalewkę  :)
Muszę poszperać w necie za jakimś przepisem.


Miłego wieczoru i cudownego weekendu!

18 komentarzy:

  1. uwielbiam takie torby, na zakupy, na książki wręcz do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Wiele zastosować i ekologia w jednym :)

      Usuń
  2. Fajna torebeczka. Ja ostatnio noszę w takich zabawki dla naszego Malucha:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry sposób na wykorzystanie takiej torby :)

      Usuń
  3. Ej no Kasiu, no szyjesz jak zawodowiec! :D Bardzo lubię takie torby,idzie zwinąć i włożyć do torebki i nie trzeba wyrzucać po przyniesieniu zakupów :)
    Takie jabłka miała moja mama na ogrodzie,były słodkie i miały piękny kolor.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję :) Do zawodowca mi jeszcze daleko, ale może kiedyś... ;)

      Usuń
  4. Widzę Kasiu, że szycie na maszynie wciągnęło Cię na dobre :) I dobrze, bo fajnie Ci to wszystko wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to wciąga :) Póki mam jeszcze parę dni wolnego, to wykorzystuję czas :)

      Usuń
  5. Tez myślałam o uszyciu takiej ale mam w domu pełno materiałowych reklamowych ekologicznych gratisów i nie mam w związku z tym mobilizatora :) Twoja wyszła super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Może z tamtych coś wykorzystasz i zrobisz z kilku jedną? :)))

      Usuń
  6. Też aktualnie szyje torby na zakupy:))) Twoja bardzo mi sie podoba Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie zobaczę co stworzyłaś :)

      Usuń
  7. lubię torby zakupowe ręcznie wykonane:) To ma sens podwójny a na dodatek wzbogaca:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba sliczna,ciekawe,czy zakupy sa w niej lżejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, bo niewiele do niej wchodzi :) To tylko taka mała torebusia na drobiazgi :)))
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...