poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wchodząc do domu...

Witajcie kochani

Dziś chciałam pokazać Wam pierwszy przystanek w naszym domu, czyli wiatrołap.
Zmieniłam w nim właśnie dywanik i wnętrze całkowicie się odmieniło.
Przedtem leżał tam ciemno brązowy mały dywan, który dodatkowo zaciemniał to wnętrze.
Teraz zrobiło się zdecydowanie jaśniej i przyjemniej.




Po lewej stronie drzwi obowiązkowo zawisł portret Żyda, który według "legendy" sprowadza do domu pieniądze.  Nie jest to może arcydzieło, ale postanowiłam dać mu szansę wykazania się u nas  :)







Tabliczka z kotem wreszcie znalazła swoje miejsce.
A pod nią podkowa, na której widnieje data 1937 r. 
Znalazła się przypadkiem w naszej rodzinie, bo została znaleziona przez mojego dziadka bardzo dawno temu.  Ciągle była przerzucana z pudełka do pudełka, lub w jakieś inne miejsca, aż wreszcie trafiła na ścianę.
I chyba tu jest jej dobrze  :)





Życzę Wam miłego, słonecznego i udanego tygodnia!


23 komentarze:

  1. Tabliczka z kotem bombowa! Wszystko ładnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabliczce nie mogłam się oprzeć, najpierw tylko pooglądałam i odeszłam od stoiska, na którym bardzo miły pan prezentował swoje wytwory rękodzielnicze. Ale oczywiście ten kot nie dawał mi spokoju i musiałam po niego wrócić :)))

      Usuń
  2. Bardzo ładnie, ale czemu wiatrołap ? U mnie nazywamy to pomieszczenie przedpokojem hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedpokoje to mamy na górze domu, a na dole jest hol i właśnie wiatrołap - taka nazwa była użyta w projekcie domu i ja też tak to nazywam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kurcze... Pierwszy raz słyszę, żeby żyd w domu szczęście przynosił!
    Jak zafunkcjonuje to u Ciebie, to daj znak, bo jak narazie kulki krysztalowe w oknach według Feng-Shui, mało są u mnie skuteczne...hehehe! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Dorotko, że nawet nieźle się sprawuje :) Poczytaj w internecie na temat portretu lub figurki Żyda - są przeróżne historie, zasady gdzie ma wisieć lub stać, w którą stronę, itd.
      Kulki to może i dobrą energię wytwarzają, ale chyba na kasę to one nie są :)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ha ha, fajna tabliczka z kotkiem- wiadomo u kogo wisi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, koci dom to i kocie gadżety :)))

      Usuń
  5. ja na przyciaganie pieniedzy mam cos przyjemniejszego-kotka z machajaca lapka-maneki neko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm...co chwila jakie wydatki iclowiek juz ma dosc,ale jakos na koncie zawsze cos jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam powinno byc: i czlowiek juz ma dosc :P

      Usuń
    2. Czyli działa :) Zarówno kot jak i Żyd :D

      Usuń
  7. Z tym kotem w domu to święta prawda , bez niego dom jest jakiś taki niekompletny . Podkowa na szczęście i z historią to prawdziwy talizman .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż grymaszą futerkowce jedne i fochy strzelają, to jednak się ich kocha straszliwie ;) Kto ma do czynienia z kotem to takie szaleństwo zrozumie ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. A widzisz muszę sobie też takiego Żyda sprawić,to może i u mnie się wykaże ;D a tak poważnie to ja chyba nie wierzę w takie rzeczy...ale chyba,sama nie wiem.W sumie to nie zaszkodzi takiego powiesić hehe ale namieszałam ;P
    Fajny ten malutki wiatrołap-jasno,przestronnie ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę, ale co tam, warto spróbować; w końcu nic się nie ryzykuje ;) Ja nawet nie wydałam pieniędzy, bo dostałam go w prezencie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Tabliczka z kotem-rewelacja!! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. i mnie sie bardzo podoba ta tabliczka z kotem:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi rodzice mają portret Żyda, który wygląda jak Bin Laden, ale cóż, też są przesądni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem; tak trochę z przekory, a trochę z ciekawości go powiesiłam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...