czwartek, 8 sierpnia 2013

Wygrałam i dostałam

Witajcie kochani
Jak żyjecie w tym upale?
Ja mam wrażenie, że jestem na wakacjach w Egipcie  :)

Dziś otrzymałam przesyłkę od IZY
Tadam!
Przedstawiam moją wygraną  :)



Torba jest piękna i bardzo starannie uszyta, z dbałością o szczegóły. 


I do tego ten hafcik - uwielbiam takie kwiatuchy!  :)






Wiśniowy Składzik to sklep, w którym można kupić róże cuda, które Iza wyczarowuje.
Zobaczcie sami.

Pozdrawiam i życzę...  hm, słońca chyba nie???   :)  Może troszkę chmurek?  Sami wybierzcie! 



PS
Kupiłam nowy sprzęt do domu, ale na razie mam z nim małe kłopoty, więc jeszcze cicho sza. 
Jak już wszystko załatwię (mam nadzieję pozytywnie) to się Wam pochwalę  :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebeczka :)
    A ja pozdrawiam deszczowo, coś nam sie w tym de pogoda zmieniła :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta torba! :) Uwielbiam twory "handmade" :)
    A co do upałów, u nas wczoraj było prawdziwe apogeum, ale dziś jest już chłodniej i chmurniej :) Można odetchnąć, byleby tylko na dłużej się nie rozpadało ;) Pozdrawiam serdecznie i gratulacje z powodu takiej fajnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KASIU-BARDZO CI DZIĘKUJĘ!Jeszcze nikt tak ładnie nie napisał o wygranej u mnie torbie-jest mi bardzo,bardzo miło.I TYLE ZDJĘĆ....powiem wprost-wzruszyłaś mnie,dzięki raz jeszcze.iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara :) Moje gratulacje!
    Ja poproszę odrobinę chmurek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. w egipcie to ja mogłam wskoczyć do basenu:))) piekne torba gratuluję:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie leje deszcz i bardzo mnie to cieszy,bo nie trzeba będzie podlewać ;P Dziś było tylko 22 stopnie i nawet mi się to podobało,człowiek mniej umęczony i mniej spocony i wreszcie mogłam poprasować :)
    Torebeczka super,na pewno się przyda więc tym bardziej gratuluję!
    Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...