środa, 11 września 2013

Czasu jednak brak...

Witajcie kochani,
ostatnio nie mam zbyt wiele czasu ani na pisanie, ani na tworzenie czegokolwiek, ale mam nadzieję, że jakoś wszystko zorganizuję.
Praca i praca, a po pracy wiadomo . . .  zawsze coś wyskoczy  :)

Mimo wszystko jednak udało mi się stworzyć taki oto komplecik :



Postanowiłam również wykorzystać moją pasję szyciową i nie marnować wytworów.
Zapraszam więc do obejrzenia mojego butiku na stronie DaWanda.
Butik nazywa się Home Factory. Na razie nie ma tam zbyt wiele rzeczy, ale myślę, że pomału zapełnię półki  :)



Miłego tygodnia!

7 komentarzy:

  1. Co racja, to racja- marnować to grzech! Udanych sprzedaży zatem :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. O sklepik,to zyczę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lecę do sklepiku! Komplecik super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z uruchomieniem sklepiku Kasiu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kasiu, podziwiam Twoje prace :) Jak to dobrze, że są ludzie z talentem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dziewczyny! Miło mi to słyszeć :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...