poniedziałek, 7 października 2013

Jesienne dekoracje

Witajcie dziewczyny!
Ostatnio zaniedbałam bloga, ale miałam szalony miesiąc ;) 
Dużo się działo w domu i w rodzinie, więc narobiło mi się sporo zaległości. 


Dużo jesiennych dekoracji pojawiło się w sieci. Również zaglądając do Was zauważyłam mnóstwo dodatków i dekoracji w jesiennych kolorach.


Ja też stworzyłam coś jesiennego - jesienny świecznik.


Materiały eko - to co znalazłam podczas spacerów, wiklinowe kule i osobiście uszyte serduszka.


Zapowiada się ciepły i słoneczny tydzień (przynajmniej u mnie - mam nadzieję, że u Was również).
Dużo słońca, ciepła i uśmiechu!


18 komentarzy:

  1. Taki jesienny uprzyjemniacz:-) Bardzo eco-fajny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje idealnie i serducha fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu nie lubić jesieni skoro takie cudne dekoracje? Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie jesienne eko-dodatki:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. No i masz jesień w domku, a ja jakoś niechętnie hi hi hi . Super serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio przyniosłam do domu sporo jesiennych materiałów, zwłaszcza całą masę szyszek :D
    Dekoracja jak ulał na jesień i serduszka dodają uroku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień wszechobecna, chyba jednak skrycie uwielbiamy jesień, ja na pewno, my również zbieramy szyszki, kasztany i żołędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jesień jak jest piękne słoneczko :) Ale jak zaczyna się deszcz i zimno, to od razu marzę o lecie :)

      Usuń
  8. bardzo ładny świecznik :D ja to mam hopla na punkcie świec :-) u mnie w krk też ma być dużo słońca :D buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jesiennie zrobiło się i u Ciebie :) Ja właśnie pracuję nad projektem "dodatkowa półka" :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatycznie - piękna złota jesień !

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracja owszem i klimatyczna i jesienna,ale-co tam za zegar śliczny się wkradł w kadr:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lekko już przystopywuję w jesiennych aranżacjach...
    ...po głowie mi chodzą te na Adwent i święta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to wygląda :) Ja dzisiaj wróciłam ze spaceru z całym koszem jesiennych liści, szyszek, kasztanów i właśnie kombinuje, co z tego ładnego wyczarować :)
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich zdobyczy można masę dekoracji wyczarować - na pewno coś ciekawego wymyślisz :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...