poniedziałek, 21 października 2013

Jesienne przypadłości

Witajcie dziewczyny!
U mnie dziś chorobowo. Jestem na zwolnieniu bo jakieś choróbsko dopadło moje gardło i w taki oto sposób będę w domciu przez trzy dni.

Jak to mówią "nie ma tego złego..."
Przynajmniej nadrobiłam parę domowych zaległości.
Uszyłam też serducho, które już trafiło do mojego butiku Home Factory


Wczoraj znalazłam w Rossmannie podkładki, które idealnie pasują kolorem do mojego salonu.






W holu też trochę pozmieniałam. Brakowało mi miejsca na postawienie torebki czy zakupów po przyjściu do domu. 
Postawiłam więc szklany stoliczek, który nie mógł znaleźć swojego miejsca w domu.
A na nim koszyk z szalikami i szybko zrobioną jesienną dekorację.






Anioł przyfrunął aktualnie bliżej kuchni :)  Miał mały wypadek (spowodowany przez kota :), ale udało się go reanimować :)))





Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia :)
Dziękuję za odwiedziny!

17 komentarzy:

  1. Kasiu wracaj szybko do zdrowia:) Chociaż, ja też bym sobie trochę pochorowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jest lepiej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. śliczne te Twoje serducha! wracaj do zdrowia!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a kotki nie zwala ci tego szklanego wazoniku ze szklaneg stolika?
    pozdrawiam i zycze zdrowka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotki mają w zwyczaju zwiedzać parapety (a tam właśnie stał anioł). Na meble na szczęście się nie pchają :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. No proszę, nawet chorować można kreatywnie:-) zyczę zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne serduszka - staranne wykończenie:) Uważaj na koty przy tych dekoracjach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje trzymam poza kocim zasięgiem :) Chociaż takie rzeczy kociaków nie interesują ;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Kasieńko zdrówka. Mój synek też chory i na antybiotyku mam nadzieję, że do wyjazdu się wykuruje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dużo zdrówka dla synka! Taki to teraz czas wirusowy; trudno się ochronić przed tym :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zdrówka kochana i oszczędzaj się! ale wiem wiem,ciężko się opanować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę oszczędzać gardło, więc rączkami bez problemu mogę tworzyć :))) Dzięki bardzo i pozdrowionka również dla Ciebie!

      Usuń
  8. Zdrowia Kasiu!! U nas baaaardzo powoli widać światełko w chorobowym tunelu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, no to dobrze, że zmierzacie w dobrym kierunku :) Ja już wychodzę na prostą, głos odzyskany, więc jest ok :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. kuruj się ;*
    przynajmniej złapałaś wolną chwilę i od razu dekoracje :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...