sobota, 26 października 2013

Słoneczna jesień w domu i w ogrodzie

Witajcie weekendowo!
Kolejny cudowny dzień - słońce, ciepło, ach...  Rozpieszcza nas ta jesień.
Dziś nabyłam nowe dekoracje do domu. Zamieszkały na parapecie kuchennym.





Ogród przygotowuje się już do jesieni.
Włożyliśmy masę pracy w ogarnięcie spadających liści, przycinanie krzaczków, itd. 
Kto ma ogród to wie jak to jest  :)








Rajskie jabłuszka.
Zastanawiam się czy można je jakoś zakonserwować na dłużej. Chciałabym wykorzystać je do dekoracji świątecznych, ale po zerwaniu robią się pomarszczone. Może macie jakieś sposoby na zachowanie ich kształtu?







 Mamy również w ogrodzie koci monitoring  :)








Cudownego weekendu!

Jutro wybieram się na pchli targ. Może upoluję coś fajnego :)

26 komentarzy:

  1. oj sie nie moge doczekac powrotu z pchlego targu :), a co to takie wrzodowate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, wrzodowate - dobre! :))) To są dynie ozdobne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Poprzedni już mi się opatrzył :)

      Usuń
  3. Cudownie! Mogłabym mieszkać w takim miejscu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mieszka się tu fajnie. Jesteśmy w centrum miasta, wszędzie blisko, a jednak jest dość cicho i spokojnie.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Widzę zmiany banerkowe, a takie lubie najbardziej :D
    Pogoda i mnie dzis rozpieściła, bardzo cieplutko, słonecznie ... szkoda że jutro u nas deszczyk zapowiadają :(
    Mam nadzieję, jednak że u ciebie bedzie nadal ciepło :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja też, bo ja taka ciepłolubna jestem :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ooooooo! Nowy baner! Fiuuuuuu, fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :)
    Piękna ta Twoja altana! Normalnie marzenie..........
    Szczerze zazdraszczam...
    U mnie też po części ogród pustoszeje.Wszystko co już podeschło trzeba było uprzątnąć... Echhhhh.. Nie lubię jesieni! Dlatego z dekoracjami na ten czas już u mnie koniec! Dosyć jej kurcze za oknami.... Bynajmniej dla mnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za jesienią nie przepadam; wolę lato. Ale jak jest tak cudnie jak w ostatnich dniach, to nie mam nic przeciwko :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi to słyszeć :)))

      Usuń
  8. Śliczne dekoracje z dyni:) Ogród cudowny, i te rajskie jabłuszka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te jabłuszka jak już się pojawią i mają taki śliczny kolor :)

      Usuń
  9. Kasiu jaki Ty masz piękny ogród!! Ileż ja bym oddała za taki własny kawałek raju :))) Jabłuszka świetne,faktycznie można je wykorzystać do dekoracji ale przechować by nie więdły to nie mam pojęcia :P Może by trzeba było poszukać w necie :)
    Dynie super wybrałaś,te z pypciami to moje ulubione :))))
    Buziaki sobotnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Powiem Ci, że też lubię tą przestrzeń przy domu; dobrze jest mieć takie miejsce żeby posiedzieć, odpocząć i nacieszyć oko. Chociaż pracy przy tym jest masa, nie ukrywam. :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Piękny masz Kasiu ogród!! I to jak widzę w środku miasta;-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, jesteśmy w centrum, ale tak troszkę z boku :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Super te miniaturowe kolorowe owoco-warzwa, a kotek jak się schował :) piękna jesień , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię :) Tak, to jest kocie dyżurne miejsce :)))

      Usuń
  12. koci monitoring jest najlepszy :D:D

    piękny ogród i nowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie oczy niczego nie przeoczą :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...