niedziela, 13 października 2013

Zakupy i zdobycze

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień :)
U nas pogoda jest przecudna! Słońce, ciepło, miło, spokojnie . . .  
Ach . . . Taką jesień lubię :)

Jakiś czas temu kupiłam kawałek materiału z przeznaczeniem na uszycie z niego firanki do łazienki.




Wczoraj miałam wreszcie trochę czasu żeby zasiąść do maszyny.
Nic skomplikowanego - materiał musiałam po prostu zaobrębić ze wszystkich stron.
W łazience mam takie udziwnione okno, jak widać, i nie ma tam karnisza, tylko takie "ślimaki" do upinania.
Materiał można więc dowolnie formować.








Dziś również wybrałam się na pchli targ, który powstał ostatnio u mnie w mieście.
Wyszłam z takimi oto kubeczkami :)




Kupiłam też parę innych rzeczy, ale pochwalę się następnym razem, bo zdobycze są aktualnie w zmywarce :)

Na koniec trochę jesieni, którą przyniosłam do domu.






Jak spędzacie dzień?
Ja wybieram się wieczorem na imprezę ze znajomymi z pracy.
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie  :)))

17 komentarzy:

  1. Wbrew pozorom zasłonka/firanka bardzo fajnie pasuje do łazienki, nie tylko kolorem :)
    Kubeczki też fajniutkie, w moim rodzinnym domu zawsze mielismy kilka kubeczków z przeznaczeniem na kawkę czy herbatkę pitą na ogrodzie i tylko tam - nazwiązuje do Twojego zdjęcia z ogrodu :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z taką zastawą ogrodową :)

      Usuń
  2. Z takim oknem to można dać upust fantazji:-) Bardzo fajnie wygląda tak upiety materiał:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą jest możliwość kombinacji - zawsze okno wygląda inaczej :)

      Usuń
  3. Fajne nabytki! A na Twoim łazienkowym oknie można dać upust fantazji i poszaleć z zasłonką:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za każdym razem staram się coś zmienić żeby okno wyglądało inaczej :)

      Usuń
  4. Miłe dla oka jesienne dodatki:) Targi staroci uwielbiam, wybieram się jutro. Takie kubeczki też bym przygarneła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. To dobrze, że każdy ma inny gust - w przeciwnym razie byłoby nudno.

      Usuń
  6. bardzo ładna firanka :D kubeczki super - w moim stylu, a jesienne dodatki aż kipią kolorami :D buziaczki i udanej imprezy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jesień ma piękne kolory a na targ staroci sama bym się wybrała :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są takie miejsca, można zawsze coś ciekawego wyszperać :)

      Usuń
  8. Kubeczki są cudne, nie jedną herbatkę bym w nich wypiła:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...