poniedziałek, 4 listopada 2013

Aż się oczy świecą - to już tak blisko?

Zajrzałam dziś do sklepu Home & You i zostałam zaskoczona :)
Cały sklep tonie w świątecznych dekoracjach! A to dopiero początek listopada!
Czy to nie za wcześnie?
Wiem, że czas szybko leci, listopad minie i już grudzień za pasem. Ale przecież jeszcze jesień jest!
No dobra, już nic nie mówię - prawdę powiedziawszy jak to wszystko dziś zobaczyłam to aż mi się oczy zaświeciły do tych wszystkich cudnych rzeczy.
Najbardziej zachwyciły mnie kolekcje kuchenne.
Kto ma ochotę niech zajrzy  TU  i nacieszy oczka :)









źródło


Chciałabym też podzielić się z Wami moim smutkiem.
Ponad tydzień temu moja czarna kotka Lola zaginęła. W sobotę 26/10 wyszła rano z domu, jak zwykle z resztą, i do dziś nie wróciła.
Nie wiem co się stało, przeszukałam całe osiedle, wszystkie ulice, zakamarki, jej trasy i jak kamień w wodę.
Mogło stać się dosłownie wszystko, łącznie ze złapaniem przez lisa, ponieważ mimo tego, że mieszkamy w centrum miasta, to jest niedaleko miejsce, gdzie lisy grasują.
Strasznie za nią tęsknimy . . . 


Ciągle mamy nadzieję, że wróci . . . 
Różne historie z jej życia opisałam na moim drugim blogu, więc kto ma ochotę to zapraszam - W kocim domowym zaciszu 


Miłego tygodnia!



15 komentarzy:

  1. Bardzo Ci współczuje Kasiu! Zwierzę w domu to jak członek rodziny...ale trzeba byc dobrej myśli...
    Co do dekoracji świątecznych to mnie też już w głowie:))) Ale to co pokazałaś, no nieźle mi zwróciło w głowie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ....:D

    Miejmy nadzieję, że kotek sie znajdzie :)

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne świąteczne klimaty.... już...
    oby kicia się znalazła!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Mamrotek czasem wraca po ponad tygodniowej nieobecności, gdy już wyrwałam wszystkie włosy. On wtedy wraca jak gdyby nigdy nic i chce jeść. Mam nadzieję, że i Twoja kicia tak szczęśliwie wróci.
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
  5. miej nadzieję, że może jeszcze wróci a co do HOME&YOU to wczoraj zostawiłam tam trochę pieniędzy a miałabym ochotę zostawić 10 razy więcej....

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki Kasiu, żeby kicia się znalazła:-)
    A do Home&you też zaglądałam, super rzeczy:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. A może warto popytać w najbliższym schronisku lub w straży miejskiej? Może oni coś wiedzą.
    Co do "świąt" w sklepach...też tego trochę nie rozumiem ale jak już dostanę się w ten klimat to jest masakra! Jak jakaś obłąkana buszuję hahaha :)))) Tak szybko zleci,że nim się obejrzymy będziemy choinkę ubierać!
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję ...Koty chodzą swoimi ścieszkami, może jeszcze wróci....
    Co do asortymentu w Home&You - oczka mi sie zaświeciły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że jeszcze wróci! Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu ja wierzę, że kotek wróci :) kotki nieraz tak mają może urządziła sobie przechadzkę i tak jej się spodobało, że jeszcze nie ma zamiaru wracać :)

    przepiękne dekoracje świąteczne najbardziej wpadł mi w oko kubek w ciasteczkowym stworkiem :D
    chociaż jak dla mnie to trochę za wcześnie żeby myśleć o świętach...

    ściskam Cię cieplutko kochana :* głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gorąco zapraszam Cię do mojej zabawy szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, moze wroci...trzymam mocno kciuki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki, aby kocurek wrócił...kurcze jak ten czas zasuwa, juz niedlugo mikołajki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uważam ,że początek listopada to nieco za wcześnie , ale fakt ,że buzia sama uśmiecha się na widok tych świątecznych dodatków.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...