sobota, 23 listopada 2013

Przygotowania czas zacząć

Witajcie dziewczyny
Trochę mnie nie było, ale postaram się teraz bywać częściej.
Te z Was, które zaglądają do mnie częściej wiedzą, że zamartwiałam się moją kotką Lolą, która zaginęła, 
no właśnie - dziś minęło 4 tygodnie jak zniknęła bez śladu.
Zaczynam się oswajać z myślą, że jej nie ma, chociaż jest to bardzo trudne i smutne, ale to już tak długo . . .

Na Waszych blogach robi się już tak świątecznie i milutko.
Myślę, że można już uznać sezon przygotowawczy za otwarty. W końcu został jeszcze miesiąc :)
Ja zaczęłam przygotowania od uszycia zawieszek - woreczków.



Bardzo podobają mi się również choinki z materiału. Mnóstwo zdolnych dziewczyn szyje różne wersje, 
a każda kolejna, którą oglądam wzbudza mój jeszcze większy podziw.
Nie mogłam się więc oprzeć i też uszyłam :)


Choinka jest uszyta z bawełny, wypełniona wnętrzem niepotrzebnego już jaśka i osadzona na rurce okręconej muliną. Tak więc ekologia w pełni  :)


Doniczkę kupiłam na pchlim targu, więc również jest z odzysku :)






Na razie jeszcze choinkę schowam.
Poczeka sobie do świąt. Ale póki co, dzisiaj, muszę nacieszyć nią oczy  :)

Pozdrawiam Was cieplutko!
Witam również nowych obserwatorów!
I dziękuję za Wasze komentarze!
Do usłyszenia  :)

23 komentarze:

  1. wow, slicznie wykonana i super pomysl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ha ha :) Albo może lepiej Ho Ho Ho :D

      Usuń
  3. Pozdrawiam Kasiu, dużo pomysłów w Twojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta idą, więc ach chce się przygotowywać takie bajerki :)

      Usuń
  4. Woreczki bardzo słodkie a choinka warta odgapienia:)))
    Buziaki pocieszające Kasiu ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj Ewuniu i pochwal się jak już uszyjesz :)

      Usuń
  5. Śliczna jest ta choineczka!! Może taką sobie sprawię?

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNIE CI WYSZŁA TA CHOINKA.CZEKAM NA WIĘCEJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wkrótce coś stworzę i przedstawię :)

      Usuń
  7. Piękna choineczka bardzo delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postawiłam na minimalizm :)

      Usuń
  8. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze nie miałam Twojego bloga w obserwowanych, ale szybko postanowiłam to zmienić ;). Choinka wygląda cudnie, chyba sama się skuszę na uszycie czegoś podobnego, bo ostatnio często widuję takie cuda i niezmiennie mnie urzekają.
    Przykro mi strasznie z powodu Loli, trzymaj się dzielnie Kasiu!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taki robótki ręczne - proste i szybkie w wykonaniu, a satysfakcja jest bezcenna :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. kurczę Kasiu a ja cały czas wierzyłam, że kotka wróci :( przykro mi ;*

    piękne woreczki i choinka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nam bez niej smutno, ale cóż... stało się i nic nie możemy na to poradzić :(
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Choinka minimalistyczna, takie lubię a woreczki słodziutkie. U mnie jeszcze nic się nie dzieje. Nie mam czasu, ale w sobotę biorę się do roboty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta i ładna... takie lubię. Trzymam kciuki, że kotek się odnajdzie.
    Pozdrawiam!
    Marzena

    zapachlawendy75.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam na moim blogu :)

      Usuń
  12. Śliczne te woreczki. I choinka wyszła bardzo ładnie. Zazdroszczę takich umiejętności, ja szyć nie potrafię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :) Jestem totalnym samoukiem :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...