czwartek, 19 grudnia 2013

Kolejna porcja dekoracji

Wszyscy się dziwią, że śniegu nie ma, że wygląda raczej na Wielkanoc, a nie na Boże Narodzenie.
Ale przecież śnieg był właśnie na Wielkanoc, to teraz mamy wiosnę :)
Trochę się pozamieniało, ale mnie to w sumie nie martwi.
Łatwiej mi bez śniegu - przed domem sucho i czysto, auto też łatwiej się obsługuje na czystej powierzchni.
W sumie same plusy . . . 
 No dobra, wiem, że wszyscy czekają na śnieg, więc już nie będę Was denerwować.
Odrobina bieli w Wigilię w sumie by nie zaszkodziła :)

A u nas choinka już ubrana tak jak chciałam.
Nie mamy dużej choinki, chociaż kiedyś taka właśnie była, ale zamieniłam ją na to maleństwo, bo w salonie pozmieniały się meble i nie było jej gdzie ustawić.


















Muszę się też pochwalić, że wygrałam kolejne candy :)
Tym razem u Marty w Pastelowym Świecie .
Zajrzyjcie na bloga Marty i zobaczcie co wygrałam!

Pozdrawiam cieplutko
Miłego wieczoru!


21 komentarzy:

  1. Myślałam, po pierwszym zdjęciu, że choinkę masz wielką, a tymczasem to maleńka stojąca na komodzie- ale mnie zrobiłaś ! hihi
    Ale to nic że malutka, bo jest śliczna :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na wiosnę przystało - prima aprilis :)))
      ha ha; pozdrawiam

      Usuń
  2. U Ciebie już świąteczny klimat na całego! :) My choinkę przytargamy w łikend ( mam nadzieję :) ). Pewnie bez śniegu jest wygodniej...ale brak magii w takich burych świętach. Śnieg i mróz musi być i już :)))

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na wigilię coś popruszy :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ślicznie u Ciebie!! Gratuluję wygranej!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej!
    ale masz piękne ozdoby świąteczne! super to wszytko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no właśnie też tak myślę :)

      Usuń
  6. Kasia widzę, że choinka też już u Ciebie ubrana:) Zapraszam na konkurs kochana, ale mię zrymowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świątecznie już u Ciebie Kasiu :)))))) podobają mi się Twoje dekoracje :)

    gratuluję kolejnej wygranej i....lecę obejrzeć co wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja Tobie też gratuluję, bo widziałam, że też wygrałaś candy :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak, uważam, że nieważne czy duża, czy mała, każda choinka jest inna i wyjątkowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...