niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołaj z niespodzianką

Witajcie :)
W tym roku Mikołaj zawitał do mnie podwójnie.
Pierwsza część widoczna jest na zdjęciach poniżej.







A druga część zupełnie mnie zaskoczyła, ponieważ wygrałam candy !!!
Ha ha  :D
Trafiłam jakiś czas temu na bardzo fajnego bloga  Biały lisi las  , zapisałam się na candy i wygrałam  :)
Jakie to proste, prawda?  :)
Szczęście się do mnie uśmiechnęło, ale muszę uzbroić się w cierpliwość, ponieważ wygrana jest niespodzianką!



Bardzo dziękuję przemiłej Zuzi i jej cudnej kocicy Geko !
Jak już otrzymam cukierasy, to oczywiście pochwalę się na blogu  :)

Miłej niedzieli !


12 komentarzy:

  1. Skoro podwójne prezenty to pewnie byłaś bardzo grzeczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za taki miły wpis :) Strasznie się cieszę, że Cię z Geko wylosowałyśmy i mam nadzieję, że niespodzianka przypadnie Ci do gustu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miłej niedzieli i do usłyszenia :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Podoba mi sie to serduszko :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi też się podoba i chodzę z nim po całym domu w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca :)

      Usuń
  4. gratuluję szczęściaro :)) tak to bywa z cany, w nieoczekiwanym momencie do nas wskakuje wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Wspaniałe uczucie jak się wygrywa :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratuluję serdecznie i prezentu i wygranej:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. byłaś bardzo grzeczną dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...