niedziela, 22 grudnia 2013

Nowości domowe

Witajcie w niedzielne przedpołudnie.
Wpadam na chwilkę, bo w kuchni czeka praca. Dziś zaczynamy kulinarne przygotowania, a zaczynamy je od pierogów. Więc zaraz zmykam, ale chciałam Wam jeszcze pokazać co nowego zdziałałam w domu.
Po pierwsze zrobiłam wieniec na drzwi wejściowe.
Stelaż zrobiłam już jakiś czas temu z pędów winobluszczu i w sumie nie wiedziałam co z niego zrobić dalej.
I teraz przydał się znakomicie jako baza, którą owinęłam łańcuchem choinkowym. I gotowe  :)
(Nie zwracajcie uwagi na nasze drzwi, które są w stanie opłakanym - ich lifting zaplanowany jest na wiosnę :))



Druga nowość to bieżnik, który wczoraj wypatrzyłam w second handzie za porażającą kwotę 2 zł i 50 groszy  :)
Od razu wiedziałam, że będzie świetnie wyglądał na kuchennym stole.











I, last but not least,  :) koszyczek, który w lecie stał na zewnątrz, przy drzwiach wejściowych do domu.
Teraz na czas zimowy trafił do holu.
Wypełniłam go łańcuchami i bańkami.







Miłej niedzieli dziewczyny.
Zajrzę jeszcze co tam u Was słychać i zmykam do kuchni  :)
Do usłyszenia!

16 komentarzy:

  1. Ten bukiet z szyszek jest fenomenalny :)))
    Życzę miłego i udanego kulinarnego tworzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten bukiet to jednak nie moje dzieło, ale właśnie tak mi się spodobał, że dostanie jakieś stałe miejsce w domu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny bieżnik, zazdroszczę wypatrzenia takiego cuda w takiej cenie ;).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , cena rzeczywiście śmieszna, a bieżniczek dostał drugie życie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ha czekać będę na lifting drzwi, bo moje też potrzebują ! Bieżnik wypatrzyłaś naprawdę fajny!
    Też zmykam do garów :)
    Wszystkiego dobrego na święta :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miłego gotowania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. haha,ale smieszne reniferki w koszyku :) sliczne dekoracje, juz sie nie moge doczekac wlasnego domu i dekoracji w przyszlym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czyżby się przeprowadzka szykowała?
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. No popatrz jaki fajny ten bieżnik,szkoda by było go nie wziąć! Ja uwielbiam białe,zawsze pięknie się prezentują i elegancko wyglądają :) Kulka z szyszek rewelacyjna!
    Wesołych Świąt Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, szkoda by było nie wziąć :)
      Również Wesołych Świąt kochana Beti ! :)

      Usuń
  6. Przepiękne masz te świąteczne dodatki!
    Zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie wesołych świąt :)

      Usuń
  7. śliczne dekoracje :))))))

    zdrowych wesołych rodzinnych Świąt Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Tobie również życzę wspaniałych świąt! :)

      Usuń
  8. Jaku Ciebie ładnie w domku! Fajny zrobiłaś wieniec, a gdybyś chciała cały z natury to zapraszam do mnie na candy...Leśne opowieści:)
    Pozdrawiam Ania
    p.s. podoba mi się u Ciebie i zostanę na dłużej:) Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, bardzo mi miło, że dołączyłaś do grona moich znajomych! :)
      Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...