poniedziałek, 2 grudnia 2013

Odliczamy

Tak dziewczyny, wszyscy już odliczamy dni do świąt  :)
Na blogach pojawiła się cała masa kalendarzy i stroików adwentowych.
U mnie ten czas będzie odliczać Mikołaj.



Korci mnie już do udekorowania domu, ale jeszcze postanowiłam troszkę poczekać.
Czekają mnie jeszcze porządki w całym domostwie, żeby wszystko fajnie i świeżo wyglądało  :)


Pytałyście o opinie na temat książki, o której pisałam w poprzednim poście "Zemsta ubiera się u Prady".
Nie jestem jeszcze nawet w połowie, a już mogę powiedzieć, że książka jest świetna. Lekka, przyjemna, zabawna - same plusy na zimowe wieczory.
Jestem wielką fanką Lauren Weisberger i jej poprzedniej książki "Diabeł ubiera się u Prady", więc czytam
 z wielką przyjemnością.
Polecam!

Witam nowych obserwatorów na moim blogu! Bardzo mi miło, że zajrzeliście do mnie i postanowiliście zostać na dłużej  :)

Miłego tygodnia!




18 komentarzy:

  1. Też muszę zabrać się za generalne porządki, bo pierwsza "Wigilia" u nas w mieszkaniu będzie już 15.12. ;). Robimy ją dla znajomych ze studiów i chciałabym, żeby do tego czasu mieszkanie było czystsze i ładniej przystrojone niż zwykle, ale nie mam pojęcia jak się z tym wszystkim wyrobię. A Mikołaj wygląda uroczo!
    Cieplutkie pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będziesz miała wprawę przed tą prawdziwą Wigilią :)

      Usuń
  2. Hej Kasienko!
    Mikołaj jest super,takiego jeszcze nie widziałam. Ja od dziś też mam zamiar zacząć porządki świąteczne i chyba pora wziąć się za mycie okien,bo ponoć od przyszłego tygodnia mają przyjść duże mrozy a wtedy nic nie zrobię! Pora się zebrać w sobie i zrobić co trzeba więc uciekam po płyn do szyb a później szybka kawka i do roboty :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaja kupiłam w Home&You w tamtym roku :) Oj, mycia okien nie zazdroszczę; ja chyba sobie odpuszczę tę przyjemność :) Ale pozostałe porządki trzeba pomału odfajkowywać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Strasznie podobają mi się nóżki Mikołaja :D urocze!

    do książki się zabieram jak skończę czytać o....Paryżu oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Widzę, że Paryżanka z Ciebie całą duszą :) Miłego czytania!

      Usuń
  4. Fajny Pan Mikołajek :)) Ja pewnie za świąteczne dekorację zabiorę się przed samymi świętami, choinkę np. ubieramy od zawsze dopiero w Wigilię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ja chyba nie doczekam do Wigilii i ubiorę wcześniej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale boski Mikołaj!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ha ha :) Też chętnie widziałabym kogoś u siebie :)

      Usuń
  7. Dekoruj dom ile się da i nie oglądaj się nic a nic:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? W sumie to nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  8. Kasiu, niektórzy to już w listopadzie dekorują na święta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się, ale im wcześniej, tym mniej frajdy na święta :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...