wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

No i zatoczyłam koło. Dziś mija roczek jak zaczęłam prowadzić bloga :)
Wspaniała sprawa - tyle fajnych momentów, znajomości, inspiracji . . .
Same plusy!
Dziękuję Wam za odwiedziny u mnie, za komentarze, opinie, miłe słowa oraz za wygrane candy :)
Życzę Wam kochane dziewczyny wspaniałego Nowego Roku! 
Pełnego cudownych, inspirujących momentów, sprzyjających realizacji kreatywnych pomysłów! 
Pełnego słonecznych, miłych i spokojnych dni!
Pełnego zrealizowanych marzeń!
Niech dzisiejsza noc sylwestrowa przeniesie Wam spełnienie wszystkich marzeń w Nowym Roku!

Tego wszystkiego życzymy Wam całą naszą rodzinką wraz z kotką Baletnicą :)



Robicie jakieś postanowienia na przyszły rok?
Ja mam jedno poważne marzenie, które postanowiłam zrealizować w przyszłym roku. Powiem Wam tylko, że jest związane z pracą i wymaga podjęcia ryzyka, ale w końcu kto nie ryzykuje ten nie zyskuje. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać danego sobie słowa!

Dziś usłyszałam taki oto sylwestrowy przepis:
Po pierwsze w tym dniu nie należy palić papierosów (to do tych co palą oczywiście) :)
Po drugie nie należy narzekać
Po trzecie nie rozmawiać o pieniądzach.

Podobno spełnienie tych warunków gwarantuje cudowny rok :)
Co szkodzi spróbować . . .  Ja i tak nie palę, więc pozostałe dwa punkty są całkiem proste :) 

No cóż, roczek blogowy minął. Wkrótce pomyślę o urodzinowym candy :)

Do usłyszenia w przyszłym roku!

Kasia



33 komentarze:

  1. Kasiu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku i gratulacje z okazji takiej Ważnej Rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z serca gorącego życzenia przesyłam- szczęścia i spełnienia, miłowania i marzenia:) Pomyślności w Nowym Roku 2014:) O, matko!

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze kolejnego udanego roku na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego Kasiu!
    Oby ten przyszły rok był owocniejszy dla Ciebie i w życiu prywatnym i w blogosferze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam roczek :)
    Miło było Cię poznać Kasiu, niech ten Nowy Rok otwiera przed Tobą wszystkie dotąd zamknięte drzwi! Oby Twoje plany i marzenia się spełniły!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to gratuluję! Mnie też miło było Cię poznać kochana! :)
      Dziękuję za życzenia! :)

      Usuń
  6. Samych pogodnych dni w Nowym Roku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rady biorę sobie do serca,zaś Tobie życzę odwagi w realizacji marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odwaga przyda mi się bardzo! :)

      Usuń
  8. SAMEJ POMYŚLNOŚCI I MNÓSTWO RADOŚCI...

    OdpowiedzUsuń
  9. działalność??? mów mów mów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem jeszcze, bo nie chcę zapeszyć. Ale oczywiście jak już będę mieć jakąkolwiek nić pewności, to zaraz podzielę się tą wiadomością :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok!!Trzymam kciuki za plany, aby się spełniły!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo dobrego Kasiu i trzymam kciuki za Twoje postanowienie :-)

    widzę,że kotek bawił się wspaniale :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A kotek niezbyt dobrze się bawił, bo strasznie boi się fajerwerków :(

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Kasiu i trzymam kciuki za Twoje postanowienie :)!
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Baletnicę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku kochana! Życzę by te skryte marzenie się spełniło,trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Kasiu w Nowym Roku! Kotek swietny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...