piątek, 13 grudnia 2013

Trzynastki są fajne

Witajcie dziewczyny
Jak mija Wam 13-ty dzień grudnia?
Wierzycie w ogóle w pecha związanego z tą datą?
Bo ja nie  :)
Udało mi się dziś kupić fajne prezenty i poczynić kolejne prace dekoratorskie.
Dobrze, że już weekend; ten tydzień w pracy był dla mnie bardzo męczący i chętnie po-nic-nie-robię przez te dwa dni.



Balustrada dostała świąteczne wdzianko.


Przypadkiem, podczas zakupów, wypatrzyłam tego cudnego reniferka i oczywiście nie mogłam go zostawić samotnego na półce sklepowej  :)







Choinka też już trafiła do salonu, ale muszę ją jeszcze trochę dopracować, więc całość pokażę innym razem.


Pozdrawiam Was ciepło i życzę cudownego weekendu!


6 komentarzy:

  1. Słodki ten reniferek. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My jutro ubieramy choinkę...jak ja lubie ten czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne dekoracje, a 13 zawsze szczesliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny akcent swiateczny na tej poreczy:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W związku z budową moją uwagę przykuła balustrada :) piękna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dekoracje cudowne :)))))))))))
    ja choineczkę ubiorę w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...