niedziela, 12 stycznia 2014

Gwiazda stycznia

Witajcie kochani
Styczeń przywitał nas zimną aurą.
Ja osobiście nie przepadam za tym miesiącem, ale cóż . . .   trzeba go przetrwać :)

W moim kalendarzu na ten rok goszczą serca.
Dziś prezentuję "gwiazdę" stycznia  :)




Witam nowe osoby zaglądające do mnie oraz nowych obserwatorów :) 
Bardzo mi miło, że dołączyliście do moich znajomych.

Przy okazji chciałam zaprosić Was do odwiedzenia mojego nowego bloga o kosmetykach.
Ostatnio zainspirowałam się paroma cudnymi blogami o takiej właśnie tematyce i postanowiłam też coś stworzyć.
Może komuś z Was przydadzą się publikowane tam informacje, recenzje kosmetyków, porady (moje własne i te wyszperane w sieci)
Na razie na nowym blogu jest tylko kilka postów, ale będę go uzupełniać :)
Zapraszam do kliknięcia w poniższy link!




9 komentarzy:

  1. U nas z kolei styczeń cieeepły i taki mało styczniowy. Piękne serce, a na prowadzenie nowego bloga życzę powodzenia! :) Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A zima to chyba dopiero do nas idzie. Brrrrr ;)

      Usuń
  2. piękną masz tą gwiazdę styczniową Kasiu :)
    a na drugiego bloga już pędzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że to zdjęcie z kalendarza:) Warto by było zrobić tak piękne pudełeczko:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie widziałabym to serduszko w trójwymiarze :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale piękny kalendarz :) Pędzę na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie wszechstronna kobieta Kasiu - wnętrza, dekoracje, kulinaria, koty, a teraz jeszcze kosmetyki... Super! Gratuluję i zmykam obejrzeć nowego bloga :).
    Cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, taka to jest moja postrzelona głowa! :) Tysiąc pomysłów na minutę :) Ale mam nadzieję, że nie zabraknie mi czasu i zapału :)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...