poniedziałek, 6 stycznia 2014

W nowym roku

Witajcie w nowym roku!
Tyle optymistycznych wpisów u Was, tyle planów i marzeń do spełnienia :)
Niektórzy robią plany i zamierzają wdrożyć je w życie, inni wolą dać się ponieść fali. Ile ludzi, tyle opinii.
Ja też zawsze planowałam, robiłam noworoczne postanowienia i potem nic z tego nie wychodziło, bo po prostu nie zabierałam się za to. A przecież samo nic się nie zrobi.
W tym roku jednak zamierzam spełnić swoje marzenie i chcę się przekonać, czy rzeczywiście jak się czegoś chce, ale tak naprawdę, to należy wyciągnąć po to rękę.

Póki co chowam świąteczne dekoracje. Jeszcze mały rzut obiektywem :)
Wszystko poskładałam w jednym miejscu żeby łatwiej było pochować do odpowiednich pudełek.





Poniższa dekoracja powstała z poprzedniej wersji - zamiast kuli była tu choinka :)


W koszyczku zamiast baniek zagościły teraz czasopisma, które ciągle leżały na stoliku i nie było co z nimi zrobić.



Dziękuję kochane dziewczyny za wszystkie Wasze noworoczne życzenia!
W takich momentach człowiek zdaje sobie sprawę, że prowadzenie bloga to naprawdę fajna sprawa :)

Miłego tygodnia!
Do usłyszenia
Kasia

12 komentarzy:

  1. Święta, święta i po....ja zwykle nia mam planó na nowy rok, zakładam, że co ma być, to będzie:-) szczęścia i zdrówka na nowy rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez juz pochowalam ozdoby juz nie moge sie doczekac wiosenno-letnich dekoracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie chowam :) a co tam niech jeszcze pocieszą oko :) Kasiu życzę Ci, żebyś spełniła swoje marzenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już też wszystko zniknęło i jestem szczęśliwa z tego powodu,bo jakoś tak miejsca dużo :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana ozdoby śliczne :) u mnie choina do lutego będzie stała :)
    mam na oku piękny paryski gazetnik :D
    buziaczki ;*
    aha i wiadomo,że blog to fajna sprawa :D ja Twój uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło mi to słyszeć (albo czytać) :)))

      Usuń
  6. Czas tak szybko leci, moja choinka dzisiaj zasadzona na działce została:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś dużo ozdóbek :)! Ja jeszcze nie dojrzałam do pozbycia się choinki, mimo że daleko jej nie przeniosę - jedynie na balkon.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda? :) Też myślę, że bardzo fajna :)
    Nowe dekoracje cieszą oko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez juz swoje schowalam:))) buziaki i dalszej radosci w prowadzeniu bloga zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracja śliczna cieszy oko i nie tylko mam nawet ukrytą chęć stworzyć coś podobnego sama.Moje dekoracje i choinka zostaną do lutego szkoda mi się z nimi rozstawać. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie jeszcze świątecznie,lubię,poza tym czekamy-ja i dekoracje na śnieg:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...