sobota, 8 lutego 2014

Wyróżnienie

Witajcie kochani :)
Otrzymałam ostatnio wyróżnienie dla mojego bloga od Spis i ocena blogów 



Bardzo dziękuję za nominację i za miłe słowa :)))

Pytania do mnie:

1. Miasto czy wieś? Co wolisz?
* Miasto do mieszkania, cisza do odpoczynku

2. Oglądasz jakieś seriale? Jakie?
* Oglądałam namiętnie Przepis na życie. Uwielbiam też Sex w wielkim mieście.

3. Ulubiony film?
* Nigdy w życiu

4. Make up czy manicure?
* Manicure

5. Dlaczego założyłaś blog?
* Chciałam uwiecznić moje "cztery kąty"  :)

6. Jakie jest Twoje hobby?
* Fotografia, podróże, książki, szycie

7. Co daje Ci w życiu największą satysfakcję?
* Praca

8. Jak często zmieniasz torebkę?
* Niezbyt często, może co 3 miesiące

9. Jaka jest Twoja największa wada?
* Brak systematyczności i słomiany zapał

10. Co sądzisz o sklepach typu second-hand?
* Uwielbiam

11. Ulubiona pora roku?
* Gorące lato


Złamię trochę zasady tej zabawy i nie będę wyznaczać kolejnych 11 blogów, ponieważ musiałabym wybierać spośród tylu wspaniałych dziewczyn.
Wszystkie blogi, które obserwuję mogą czuć się przeze mnie wyróżnione !

Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia wkrótce :)
Kasia





11 komentarzy:

  1. Fajnie, że znalazłaś czas na odpowiedzi:) Miło poznać Cię lepiej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka co 3 miesiące no proszę cię!
    ja to 3 m-ce może myślę o nowej, ale jakoś mi do niej nie po drodze przez następne 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam po prostu za dużo torebek i chyba muszę pomyśleć o jakiejś wyprzedaży :)

      Usuń
  3. gratulacje Kasiu :-)
    chętnie wzięłabym udział w zabawie ale ostatnio nie mam na nic czasu...dziś znowu z małą do lekarza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Kasiu!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kasiu, serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kasiu! Ja też czekam na ulubione lato...
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku, bo dawno nic nie pisałaś ;)
    Pozdrowionka serdeczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Nie pisałam, bo nie było mnie w kraju, ale już jestem i wkrótce pokażę zdjęcia :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...