niedziela, 16 marca 2014

Kilka nowych drobiazgów

Witajcie kochani
Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest najbrzydsza niedziela od dwóch miesięcy! 
Leje, wieje, chmura chmurę pogania - koszmar!
Najlepsza opcja na dziś:  kocyk, kanapa, książka, kawka, film, itp, według uznania :)

Ta wstrętna pogoda nie powstrzymała mnie jednak od odwiedzenia pchlego targu, a efekty mojej "wyprawy" możecie zobaczyć poniżej.

Najpierw kilka rzeczy, które kupiłam już jakiś czas temu, ale jeszcze ich nie pokazywałam.
Obraz - plakat kupiłam chyba 2 miesiące temu w Empiku - 50% ceny, czyli zapłaciłam za niego 14 zł.
Hasło w sam raz dla mnie :)




Krówkę - tabliczkę kupiłam w Pepco, też w okazyjnej cenie :)


No i skarby z pchlego targu.
Metalowy świecznik za jedyne 1,80 zł  :)


Tabliczka, którą zawiesiłam na drzwiach od łazienki za całe 1,20 zł




I świecznik - podgrzewacz na olejek zapachowy z serduszkami 
znalazł swoje miejsce w sypialni (cena 1,20 zł)






Fajnie czasem pobuszować w takim miejscu i znaleźć jakieś fajne skarby.

Miłej niedzieli  :)


18 komentarzy:

  1. U mnie sloneczko:-) widzialam ten plakat u mojej kolezanki, strasznie mi sie podoba!!!!milej niedzieli, pomimo pogody:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te napisy, tylko ja nie mam pomyslu gdzie by takie pozawieszac...

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wieje i leje:( fajne zakupy poczynilas:)
    dzis tylko pod kocykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zakupy to coś dla mnie, a w pepco kupiłam nie krówkę a koguta :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też cały dzień wieje i leje :// Cały dzień bym spała ;)) A zakupy świetne, nie sztuka kupić coś fajnego drogo. ten czarny świecznik jest super!! :)

    Pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też tragiczna pogoda, oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy udane i to za niewielkie pieniądze. Jak to cieszy, wiem coś o tym:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe i ładne te Twoje nowe nabytki:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Łowy udane:), u mnie też pogoda za oknem wietrzna i mokro. Ale weekend spędzony miło...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale skarbów nazbierałaś :)))) piękny podgrzewacz z serduszkami :)
    Kasiu u mnie weekend również był wietrzny i deszczowy...oby w tygodniu było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem było warto :) U mnie też pogoda do bani,na całe szczęście jest w miarę ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie świeczniczki-podgrzewacze :)
    Pochmurna pogoda z pewnością w końcu minie, a deszcz w sumie przyda się roślinkom i samej wiośnie. Szybciej się zazieleni :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byle wytrzymać do czwartku- obiecują słońce i ciepełko.
    Skarby bardzo fajne- ja także uwielbiam kupować "skarby" za grosik.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tez paskudnie, zasypiam w każdej pozycji :) Ale fajne zakupki :) muszę koniecznie wybrać się do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy, zwłaszcza obraz z empiku:-)
    A u nas dzisiaj było 25 stopni, pogoda jak w lecie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Krowka i plakat - bardzo udane zakupy:))) pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy:)uwielbiam takie polowania za grosik:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...