środa, 12 marca 2014

Niemiecka delegacja

Witajcie dziewczyny

Dziś obiecany post o mojej niemieckiej podróży.
Podróż to w sumie za dużo powiedziane - delegacja z pracy, ale przy okazji zobaczyłam parę miejsc i przypomniałam sobie niemiecką ziemię, którą ostatnio widziałam kilkanaście lat temu.

Pierwsza część to Wiesbaden.
Piękne miasto, czyste, spokojne, dostojne - bardzo podobają mi się takie miejsca.

















Odwiedziłam również piękne Meinz.



















Frankfurt zapamiętam na długo - trafiłam akurat na strajk, przez co przedłużyłam podróż o całą dobę. Spędziłam masę czasu na lotnisku, ale przynajmniej miałam cudowny widok z hotelu (oczywiście na koszt Lufthansy - przynajmniej to nam zapewnili).









Frankfurt zrobił na mnie wrażenie - będzie na mojej liście "do zobaczenia"  :)

Trzymajcie się ciepło, do usłyszenia!

14 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by Polacy nie mówili o Niemcach..... muszę przyznać, że Niemcy to porządny, ładny kraj....

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia, swietna podroz. osobiscie kocham Niemcy za ich porzadek i zasady. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Podziwiam ich za tą wewnętrzną dyscyplinę.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Fajna relacja:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie tam :))))
    lubisz język niemiecki? uczyłam się go w podstawówce i liceum ale niestety jak się nie używa to człowiek dużo zapomina ale wolę niemiecki niż angielski :)
    ściskam Cię cieplutko Kasiu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mówię po niemiecku. Zawodowo posługuję się językiem angielskim. W liceum uczyłam się francuskiego, ale już zupełnie nic nie pamiętam, bo tak jak mówisz, jak się nie używa to się zapomina . . .
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. o matulu jak ja bym chciała się nauczyć francuskiego :)

      Usuń
  6. Świetna wycieczka :))) Najważniejsze,że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie zobaczyć miejsca w których raczej nie będę. Chociaż kto wie co los przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nigdy nie mów nigdy! :))) Ja też się nie spodziewałam, że tam będę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...