sobota, 1 marca 2014

Po przerwie

Uuufff . . .  Powiało pustką na moim blogu . . .  Mam straszne zaległości; i w pisaniu, i w odwiedzaniu Was. Postaram się jednak wszystko nadrobić :) 

Luty minął mi na przygotowywaniu się do wyjazdu i na tygodniowym wyjeździe do Niemiec.
Następnym razem pokażę Wam zdjęcia z pięknego Wiesbaden.

A dziś zapraszam do mojej kuchni.
Odgruzowałam ją wreszcie (chyba poczułam wenę do wiosennych porządków)   :)
Zrobiło się przejrzyście i przestronnie, czyli tak jak najbardziej lubię. Ale wiadomo, że na długo tak nie pozostanie; jak to w kuchni  ;)

Ok, dosyć gadania - zapraszam do oglądania :)


































Kuchnię urządzaliśmy już parę dobrych lat temu i coraz bardziej przymierzam się do zmiany kolorów.
Myślę o okleinie lub farbie, i o bardziej stonowanych barwach.
Może podpowiecie mi jakieś kolory?

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Miłego weekendu!



11 komentarzy:


  1. Miło mi Cię ujrzeć ponownie w blogowym świecie! :) Witaj!
    ...byłaś w DE?! No patrz i nawet wcześniej się nie pochwaliłaś... Nu, nu!
    Zazdroszę tyle przestrzeni w kuchni, bo u mnie to ciasnota... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szarość szarość
    biel i szarość :D
    porządek w kuchni mam najdłużej 3h :D no chyba, że na noc ktoś posprząta to dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ lśni ! ja zbieram się ,ale jeszcze nie nadeszła moc,a moja kuchnia trochę się już dopomina:)ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu ja to myslałam już ze zrezygnowałaś z bloga! Dobrze wróciłaś, a relacje z pobytu w Niemczech zdaj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kuchnię w tym stylu, ale to jej ostatnie miesiące bo nie zabieram jej do nowego domu- nie ma takiej opcji. Zawsze można pomalować np. biały czy szary czy tablicowym czarnym jakiś element i tak by płytek nie wymienić albo by wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia wygląda świeżo i lekko - ładnie dobrana kolorystyka - pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wysprzątane - Perfekcyjna Pani Domu :) mnie się podoba w zieleni:) ale to oczywiście rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Musisz być czyścioszką:))) Tak świeża i pachnąca jest Twoja kuchnia. Nie przeładowana ozdobami, całkiem inna niż u mnie:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w kuchni z jakieś 15 lat,może nawet trochę więcej też była taka sama kolorystyka :) Ogólnie w całym domu było żółto i niebiesko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kuchnia :-) podoba mi się Kasiu :)
    na kolor nie mam pojęcia...sama nie wiem co bym wybrała ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...