niedziela, 18 maja 2014

Moja niedziela

Witajcie dziewczyny
Jak przetrwałyście ostanie dni w krainie deszczowców?
U nas było bardzo mokro, ale na szczęście woda z rzeki się nie wydostała, więc jest ok.
Dziś nawet pojawiło się słońce, dzięki czemu nie musiałam już oglądać ogrodu tylko przez okno  :)



W tym roku skusiłam się na czarne petunie do donic na tarasie. Różowe niestety trochę ucierpiały po ostatnich ulewach, więc muszę poczekać aż znowu ujawni się ich cudny kolor.






Podczas ostatnich deszczowych dni posiedziałam trochę przy maszynie i uszyłam Baletnicy podusię  :)


Miłego wieczoru 
Pozdrawiam cieplutko 
Kasia


27 komentarzy:

  1. pięknie pięknie!!!!
    u nas w przyszłym tygodniu około 30 stopni, już się boję ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też ma być taka temperatura, i już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    2. hehe a ja jestem stworzona do max 25 ;-)
      ale przynajmniej nie muszę płaszczyków kończyć :P

      Usuń
  2. czarne petunie wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie dlatego przyciągnęły moje oko :)

      Usuń
  3. Kasiu pięknie u Ciebie :) Czarne petunię są prześliczne :) Nas deszcze oszczędziły, tylko trochę padało :) Ja też już chcę mieć taki ogród :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To w dużej mierze zasługa mojej mamy, która dba o efekty wizualne, oraz męża, który zajmuje się sprawami konserwatorskimi :) A ja korzystam :))) No i odrobinę pracy w te obydwa zajęcia wkładam...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Kasiu, rośliny piękne. A jak słodko śpi Baletnica na nowej poduszce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolorowo, czarne kwiatki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się spodobały :)

      Usuń
  6. Urocze kompozycje. Bardzo podobają mi się czarne petunie. Fajnie je zestawiłaś z innymi kolorami,
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ona słodko sobie śpi :)) Podusia jak widać przypadła jej do gustu :) i wcale się nie dziwię!
    U mnie też pogoda była do bani,dopiero chwilę temu wyszło słoneczko a ja muszę iść do pracy buuuu :(
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej wstrętnej pogodzie może być tylko lepiej :) Dużo słoneczka Ci życzę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ogród bajkowy:-)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te petunie nigdy ich nie miałam u siebie. Pora bardziej się nimi zainteresować :)
    Cudne kocie imię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w rzeczywistości wyglądają jeszcze fajniej.
      Baletnica dziękuje :)

      Usuń
  10. Kasiu u Ciebie w ogrodzie cudownie! :)
    a Kicia słodko lula na pięknej podusi :D masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, soczyste kolory, a kot super się czuje w tym klimacie :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz, jak zrobiło się gorąco, kot wybrał opcję ogrodową :) Do domu nawet nie chce zajrzeć na minutę :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Piękna rabata ze żwirkiem :) A moje surfinie po tych ulewach dziwnym trafem toną w kwiatach :)

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widać deszcze im służą :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...