wtorek, 13 maja 2014

Wyprzedaż

Witajcie dziewczyny
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. Witam również osoby, które zajrzały do mnie po raz pierwszy :)
Wiele z Was napisało, że nie byłyście w Bieszczadach, więc zachęcam Was gorąco!  Ja mam dobrze, bo blisko, więc dwie godzinki samochodem to żadna wyprawa, a widoki cudne :)

Kochani, ja dziś z zupełnie innym tematem. Może ktoś byłby chętny na odkupienie ode mnie dwóch kawałków tkanin? Ja już ich raczej nie wykorzystam, co miałam z nich zrobić to już zrobiłam i teraz leżą sobie spokojnie. Może któraś z Was wyczaruje sobie z nich poduchy, albo coś innego? Nie bardzo wiem, czy jest to czysta bawełna, czy z domieszką sztucznych włókien; w każdym razie materiały są dość grube i sztywne i bardzo dobrze się prasują. 








Materiał w krateczkę  80 x 200 cm.
Cena: 12 zł + 8 zł wysyłka




Materiał w kwiatuszki  80 x 170 cm
Cena 12 zł + 8 zł wysyłka


Jeżeli ktoś chciałby kupić obydwie tkaniny to łączny koszt wysyłki wyniesie 10 zł.
Chętnych proszę o zostawienie komentarza pod tym postem oraz o wiadomość na maila kashad_xl@wp.pl

Miłego dnia!
Pozdrawiam ciepło




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...