niedziela, 6 lipca 2014

Czarna porzeczka w roli głównej

Witajcie dziewczyny
Wiem, wiem, przedłużyłam sobie weekend z ostatniego posta.
Moja przerwa w blogowaniu spowodowana jednak była pewnymi okolicznościami, o których się wkrótce dowiecie. Zaszło u mnie trochę zmian w życiu i w domu, ale o tym następnym razem.

Dziś chciałam Wam przedstawić fajny pomysł na ozdobienie przetworów własnej produkcji.
Ja wyprodukowałam ostatnio kilkanaście buteleczek soku z czarnej porzeczki.
W internecie znalazłam fajne etykiety do druku, z czego oczywiście skorzystałam i od razu soczki nabrały wyrazu :)
Stonkę z etykietami znajdziecie TU .











PS  U nas dziś pogoda po prostu wymarzona, wakacyjna, upalna, słoneczna i cudowna!
Mam nadzieję, że fajnie spędzacie niedzielę :)

Pozdrawiam ciepło
Kasia

14 komentarzy:

  1. Kasiu uwielbiam porzeczki i taki sok :)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię porzeczki tylko w postaci soku do herbatki w zimie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepięknie się prezentują te etykiety:) soczki pewnie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeden już sprawdzony - jest pyszny :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ale z Ciebie pracuś!! Chylę czoła,bo osobiście nie panuję nawet nad podstawowymi rzeczami w domu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, ja taki pracuś jestem tylko od czasu do czasu :)

      Usuń
  4. Ja Kasiu dzisiaj walczę z porzeczką:) Uwielbiam ten sok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę Ci Ewciu cierpliwości :)

      Usuń
  5. Fajne etykietki! :) Ja od czarnej porzeczki wolę chyba jednak czerwoną. W dzieciństwie potrafiłam się nimi opychać do granic możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma różnicy, ale tylko jako sok. Owoce są dla mnie za kwaśne do jedzenia :)

      Usuń
  6. Kasiu sok z czarnej porzeczki, tak samo jak konfitury, galaretka i inne przetwory to rozkosz dla mego podniebienia :) etykietki prześliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mego też :) Ale tylko jako przetwory, bo owoce są strasznie kwaśne, a ja jestem zjadaczem wszystkiego co słodkie :)

      Usuń
  7. Czarna porzeczka jest wspaniała,ma wiele cenny składników, które warto wykorzystać;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://naturalnemetody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawdziwa bomba witaminowa :)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...