poniedziałek, 14 lipca 2014

Nie czekaj na właściwy moment . . .

Witajcie dziewczyny
Dziś zdradzę Wam odrobinę powodu mojego niezbyt częstego blogowania ostatnimi czasy ;) Piszę "odrobinę", ponieważ nie wszystko jest jeszcze gotowe do pokazywania i opowiadania. W tym roku wiele się u mnie zmieniło, zapadły pewne decyzje, o których rozmyślałam już od jakiegoś czasu. Postanowiłam więc chociaż raz pójść za ciosem i zrealizować tak do końca swoje postanowienie. Tak więc zmieniłam pracę, pożegnałam się z dotychczasowym miejscem i teraz będę sama sobie szefową i pracownikiem. Więcej szczegółów zdradzę następnym razem, a teraz zajrzyjcie "przez dziurkę od klucza" do mojego nowego biura :)




Jeszcze muszę dopracować parę szczegółów technicznych, dekoracyjnych i organizacyjnych, i jak już wszytko będzie dopięte na ostatni guzik, wtedy pokażę całość :)

Miłego tygodnia i do usłyszenia wkrótce!

30 komentarzy:

  1. nie nie nie!!! nie zgadzam się!
    mów wszystko już teraz natychmiast!!!
    zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, cierpliwości :) Niedługo wszystkiego się dowiesz :)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. W takim razie powodzenia Kasiu.Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cytat! Jak zawsze jest na co popatrzeć popatrzeć u Ciebie i czym się zainspirować :) A u mnie stary blog pod nowym adresem, pozdrawiam serdecznie i zapraszam: http://malgorzatareliga.blogspot.com/2014/07/grecja-wyspa-kos.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Zaraz zajrzę do Ciebie, pozdrawiam

      Usuń
  4. Hmmm... Zagadkami Kasiu piszesz...
    Ba! Tak czy siak, życzę Ci powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Niedługo zagadka się wyjaśni :)))
      pozdrawiam

      Usuń
  5. i bardzo dobrze, napewno wyjdzie ci to na dobre, powodzenia!
    czekam na wiecej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak, i będzie ona moim mottem w nowej pracy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Kasiu, ciekawość już rozpaliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, cieszę się :) Niedługo c.d. :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Powodzenia na nowej drodze życia, a biuro fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę i zaproszę Was do środka :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. wow Kasia ale mnie zaintrygowałaś :)
    super! czekam na więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Noooooooooo trzymam kciuki i czekam na pełna odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciskam kciuki i czekam na pelna odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana trzymam kciuki bo sama wiem cos o tym:)))) swietny napis:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...