czwartek, 17 lipca 2014

Taka przemiana . . .

Witajcie kochani

Dziękuję Wam bardzo za komentarze pod poprzednim postem, za ciepłe słowa i życzliwość  :)  Biuro jeszcze "się tworzy", parę szczegółów muszę jeszcze dopracować zanim pokażę Wam całość.

A dziś pochwalę się moimi nowymi szyjątkami. Ostatnio do maszyny zasiadałam rzadko, brak czasu w ostatnich miesiącach dał się we znaki. Ale pomału to zmieniam, więc pewnie na blogu od czasu do czasu będą pojawiały się materiałowe nowości. Pierwszymi z nich są poszewki na poduchy, które uszyłam z ikeowej zasłony. Na oknie nie znalazła miejsca, więc będzie na narożniku w innej postaci.








Miłego czwartku!
Pozdrawiam ciepło
Kasia

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też się podobają :) Mała zmiana, a duży efekt :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. ale fajne poduchy! i jak ladnie i czysto u ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent :)
    fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szycie sprawia mi dużą frajdę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. fajny materiał i moje ulubione firanki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się spodobał :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście szkoda było by jej nie wykorzystać.
    ...i miłego piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u Ciebie czysto!! Jak tak patrzę na to,co dzieje się u mnie w domu to aż chce się płakać ale w niedzielę chyba będzie po wszystkim i wreszcie wezmę się za sprzątanie,układanie i wybiorę się po konsolkę i detale do Ikea :))) Masz śliczną komodę,kolor the best!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Znam ten ból z malowaniem, więc nie zazdroszczę Ci . . . Ale za to po wszystkim ten cały bałagan będzie tylko wspomnieniem :)
      Meble w pokoju były robione na zamówienie, więc materiały wybierałam sama - też bardzo mi się ten kolor podobał.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Ciekawy materiał:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, fajne poduchy, zwłaszcza, kiedy razem leżą w narożniku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, przeważnie tak właśnie leżą; osobno położyłam je tylko do zdjęcia.
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...